momo rat driver til vista
Fra : anders

Dato : 23-02-07 16:33

Hej
Er der nogen som ved om der findes en driver til logitech´s momo-rat til
vista, således force feedback kommer til at virke, efter jeg har installeret
vista virker denne funktion ikke i LFS.
LFS er et racerspil i høj klasse som kan hentes gratis på nettet, vil man
have en fuld version kan den så købes samme sted for ikke ret meget.
hilsen
anders

Fra : René Lønstrup

Dato : 23-02-07 17:27

anders wrote:
> Er der nogen som ved om der findes en driver til logitech´s momo-rat
> til vista, således force feedback kommer til at virke, efter jeg har
> installeret vista virker denne funktion ikke i LFS.

Logitech har endnu ikke udgivet nogle drivere til deres rat / joysticks til
Vista. Seneste udmeldinger jeg har hørt, tyder på at vi skal vente helt til
sommer før der sker noget

Dette er klart den vigtigste grund til at jeg stadig har XP installeret, -
jeg kan sq ikke undvære mit G25 så længe (spiller mest Richard Burns Rally
men også lidt LFS samt GT Legends).

Jeg har dog hørt om nogle der med succes har fået installeret XP x64
driverne på Vista x64, og derved fået rattet til at fungere ordentligt ad
den vej. Desværre sidder jeg stadig med en ældre 32bit CPU, så jeg kan ikke
be-/afkræfte om det vil virke.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : anders

Dato : 23-02-07 17:42

Hej

> [...]
> driverne på Vista x64, og derved fået rattet til at fungere ordentligt ad
> den vej. Desværre sidder jeg stadig med en ældre 32bit CPU, så jeg kan

Tak for svaret, jeg kører med vista 32 bit, har lige bestilt 64bit så jeg
venter lige til jeg får den installeret
hilsen anders