9/11 world trade center
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 23-02-07 19:02

Hej

I den video der vises på ekstrabladet idag - omkring 9/11
spilles der en vuggevise - nogen der kender kunstner og titel?

//Dennis

Fra : Jacob

Dato : 23-02-07 19:11

"Dennis Nielsen" <Bjerrevej19@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> I den video der vises på ekstrabladet idag - omkring 9/11
> spilles der en vuggevise - nogen der kender kunstner og titel?

Det er pis, ikke?

/Jacob E.

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 23-02-07 19:36

"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse

> "Dennis Nielsen" <Bjerrevej19@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det er pis, ikke?

Nej... prøv at gå ind på ekstrabladet.dk - der står noget om den CD der
spilles i baggrunden..

Fra : Jacob

Dato : 23-02-07 23:13

> "Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse

> Nej... prøv at gå ind på ekstrabladet.dk - der står noget om den CD der
> spilles i baggrunden..

Hmmm.... troede sgu lige du var syg i roen
Aner ikke hvad det er for en cd. Men den kan da sikkert findes vha. Google -
jeg prøvede lige for sjov at søge på "lullaby+heartbeat", første hit var
denne:
http://win-edge.com/BabyGoToSleep.shtml

/Jacob E.

Fra : Peter Heide

Dato : 24-02-07 01:36

"Dennis Nielsen" <Bjerrevej19@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse

> Nej... prøv at gå ind på ekstrabladet.dk - der står noget om den CD der
> spilles i baggrunden..

Hvor fanden den video henne ? hvad med at lave en link til den ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-02-07 06:40

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article274095.ece

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 24-02-07 15:55

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article274095.ece

Tak for linket, Ivan

Nogen hér der ved om videoen ligger til download et eller andet sted i bedre
version ?

Fra : Peter Heide

Dato : 24-02-07 16:02