Nogen der har været i Canazei i år?
Fra : Rasmus Westh

Dato : 24-02-07 18:06

Ja - som skrevet i overskriften.

Skal derned i uge 14 - og ville høre om nogen havde været der i år, og kunne
fortælle om det var til at stå på ski der (mht. sne) eller hvad

De er jo knapt så forkælede med sne som fx de franske alper. Les Deux Alpes,
hvor jeg skal hen om en uge, har 200 cm

På forhånd tak.

Rasmus

Fra : junk@xot.dk

Dato : 28-02-07 15:56

"Rasmus Westh"Skrev:

> Ja - som skrevet i overskriften.
>
> Skal derned i uge 14 - og ville høre om nogen havde været der i år, og kunne
> fortælle om det var til at stå på ski der (mht. sne) eller hvad

Kan desværre ikke hjælpe. Jeg undrer mig bare lidt over hvad du kan
bruge den oplysning til. Du kan jo hverken gøre fra eller til. På nær
hvis det ligefrem er for at aflyse ferien.

Mvh
Anders