Hotel el. ferielejlighed i nærheden af nic~
Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 24-02-07 16:06

Gode ideer til et lækkert (læs charmerende) hotel el. ferielejlighed i
nærheden af Nice søges.

Vi er et par med et lille barn, som skal til sydfrankrig til juni. Vi leder
efter enten et lækkert hotel eller ferielejlighed/bolig i nærheden af Nice.
Dvs. må gerne være i bjergene også - el. fx. Antibes, omkring Monaco etc.

Kan I anbafale noget?

Tak for hjælpen.

Anne-Mette

Fra : Bjarne

Dato : 24-02-07 16:39

Michael Nørgaard Andersen skrev:
> [...]
> Dvs. må gerne være i bjergene også - el. fx. Antibes, omkring Monaco etc.

Jeg var i Antibes i januar og selv da synes jeg det var et dyrt sted at bo.

En helt anden mulighed kunne være at på her:
http://fr.federal-hotel.com/hotel_centre-du-tende_613.htm
Et beskedent men hyggeligt lille hotel.

Det er det allerførste sted vi var med vores børn I Frankrig, og der var
ikke mindre end tre offentlige legepladser i den lille by.

Der går et lille tog derfra til Nice med fantastiske udsigter.

Der går også tog til Ventimiglia og mod Torino.

Bjarne

Fra : Marianne

Dato : 24-02-07 23:42

> [...]
> Nice.
> Dvs. må gerne være i bjergene også - el. fx. Antibes, omkring Monaco etc.

Jeg bruger med stor fornøjelse www.citadines.com - ikke så charmerende, men
super, når man rejser med barn.

mvh
marianne