Ny rejseportal!
Fra : SørenFisker

Dato : 23-02-07 13:55

Hej

Vil lige gøre opmærksom på denne:

www.turengaartil.dk

God weekend
Søren

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 23-02-07 20:49

SørenFisker wrote:

> Vil lige gøre opmærksom på denne:

Klip

Overvej at bruge rette gruppe, dk.opslag.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Hanne

Dato : 24-02-07 10:20

> Overvej at bruge rette gruppe, dk.opslag.
>

> Mvh. Jørgen
>
> --

Suk! Ja så er der da ingen rejseinteresserede, der ser det!

mvh
Hanne

Fra : Søren Fisker

Dato : 24-02-07 11:16

"Jørgen Rasmussen" <jo-ra@tdc-net.dk> skrev i en meddelelse

> Klip
>

> Overvej at bruge rette gruppe, dk.opslag.
>

> Mvh. Jørgen
>
> --
> http://www.aktiveforbrugere.dk/

Hejsa Jørgen - prøv venligst at orientere dig lidt om diverse grupper, og
deres publikum.....
Søren

Fra : alexbo

Dato : 24-02-07 11:26

"Søren Fisker" skrev

> prøv venligst at orientere dig lidt om diverse grupper, og deres
> publikum.....

Der er ingen tvivl om at rejsepublikummet er her,
men det betyder ikke at alle mulige reklamer for hjemmesider, sommerhuse til
leje, skiudstyr til salg, eller andre gode tilbud til rejsende hører hjemme
her.

Dit første indlæg var et rent opslag.
Det indeholdt ikke engang din bedømmelse af hjemmesiden, eller bare et
eller andet der kunne retfærdiggøre at den skulle i denne NG.
Jeg troede at det var din egen side du reklamerede for, indtil jeg nu har
været inde på den.

mvh
Alex Christensen

Fra : Morten S Hansen

Dato : 24-02-07 15:03

Tak for tippet!

Jeg bruger usenet for at få _subjektive_ råd og vejledninger - selvom
indlæget var kort går jeg ud fra det er lavet fordi afsenderen mener det
er relevant.
Og jeg er helt enig!

Flere af den slags! (hvis afsenderen er uafhængig)

/morten

Fra : -=JF=- priv

Dato : 24-02-07 15:25

Morten S Hansen skrev:

> Flere af den slags! (hvis afsenderen er uafhængig)

Hvis indlægget har relevans gør det vel ikke noget at afsenderen har
noget med siden at gøre?

--
Mvh. John

Fra : Morten S Hansen

Dato : 24-02-07 15:58

-=JF=- priv skrev:

> Hvis indlægget har relevans gør det vel ikke noget at afsenderen har
> noget med siden at gøre?

Jeg synes personligt det er problematisk. Faren for at vurderingen af
relevans er for ukritisk tror jeg er stor.

Hvis det virkelig er en god side, må der være andre der er villige til
at tippe om den.

/morten

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 24-02-07 18:16

> [...]
> relevans er for ukritisk tror jeg er stor.
>
> Hvis det virkelig er en god side, må der være andre der er villige til at

Det afgørende må være, om den er kommerciel. Er den det, må man overlade det
til andre at reklamere for den. Som det siges ovenfor; er den god nok, er
der masser der gerne vil give adressen videre.

Kennet
--
Besøg vores hjemmeside. Alt om vores rejser på 6 kontinenter.
www.pernille-kennet.dk

Fra : M. Andersen

Dato : 08-03-07 19:28

Dårlig portal.

Søger man efter Ålborg-London Gatwick 28/3-1/4 er prisen 2.903 kroner med
Sterling. Men søger man på Sterlings egen side, kan man få det til 1.996
kroner.

Det er jo ikke fedt...

Mette