V2'er lyder bare bedre..
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 24-02-07 00:36

Jeg gik og troede at min RSV Titanium, Mrk I råve-rør lød godt, men
dette for satan da... så er det lige før jeg ville så stort på effekten..

Skru godt og for lyden og hvis du har en subwoofer så sørg for at den er
tændt
http://www.youtube.com/watch?v=DagvL1VX12s&mode=related&search=

Thore Jensen
- RSV Mille med kedelig tunudstødning

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 23-02-07 23:00

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Skru godt og for lyden og hvis du har en subwoofer så sørg for at den er

Vi andre stoppede da vi havde kørt en uges tid med pap i cykelhjulet.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Armand

Dato : 24-02-07 03:42

> "SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Vi andre stoppede da vi havde kørt en uges tid med pap i cykelhjulet.

Touché!

--
Armand.

Fra : JHR

Dato : 24-02-07 14:01

> Vi andre stoppede da vi havde kørt en uges tid med pap i cykelhjulet.
> --
> M.V.H.
> Preben Riis Sørensen
> preben@esenet.dk

Misundelse er en grim ting
Mvh
Jeppe
Glad V2-ejer

Fra : Christian Stidsen

Dato : 26-02-07 13:33

Preben Riis Sørensen skrev:
> "SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Vi andre stoppede da vi havde kørt en uges tid med pap i cykelhjulet.
> [...]

Kan ikke lade være...
- hvilken slags pap brugte du der kunne holde en uge ?
Tror ikke jeg kender noget der klarer en uge på fazeren!

Christian
--
FZS600

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-02-07 13:44

Christian Stidsen wrote:

> Kan ikke lade være...
> - hvilken slags pap brugte du der kunne holde en uge ?
> Tror ikke jeg kender noget der klarer en uge på fazeren!

Prøv med et laminat af aramid og kulfiber

--
vh
Torben

Fra : Peder Brinch

Dato : 26-02-07 20:38

Har lige lyttet til det beskrevne link, og sammenlignet med den fryd jeg
følte ved at starte TL'eren med ny uld i Akrapovic potterne efter 3 måneders
savn. Mine høretelefoner er godt nok ikke de bedste, men virkeligheden var
bare guf.
Nu håber jeg bare sneen er væk så jeg kan tage en lille tur på forsikringens
første dag, 1 marts

--
Peder B
Suzuki TL 1000S

Fra : Ole

Dato : 26-02-07 21:38

Hej Peder.

Jeg har lige investeret i Akrapovic Slipon SP series til min '06
Kilo-VStrom og er nysgerrig efter at høre hvor mange km du har kørt
inden du fandt det nødvendigt at skifte uld ?
Jeg har monteret potterne og har haft den startet nogle gange i
vinter.
Kæft hvor den lyder godt! Planen er at kører uden DB killer, selvom
den nu også lyder ret godt lovligt og stadigvæk lysår bedre end de
orginale potter.
Kører du uden DB killer, eller måske lidt af hvert ?
Jeg mener at det måske har indflydelse på holdbarheden af uld'en.
Motorererne er jo ret ens.
Tiden må vise om potterne 'kræver' at jeg smider en Power Commander på
den.

mvh Ole

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 24-02-07 00:10

SmaRTrxxv <thore@snaps.dk> writes:

> [...]
> effekten..
>
> Skru godt og for lyden og hvis du har en subwoofer så sørg for at den er

Optagelsen lægger en hel del tilbage i (mangel på) teknisk kvalitet
eftersom optagelsen er ødelagt af at mikrofonen er overstyret gennem
hele båndet

Ja, 'prillers 60 grader lyder fantastisk med race udstødning - men det
gør denne optagelse altså bare ikke.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Claus Rittig

Dato : 24-02-07 10:03

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Skru godt og for lyden og hvis du har en subwoofer så sørg for at den er
> [...]

Jep, fuck den lyder godt!
Det er lidt utroligt man kan få en V2 til at lyde som en V8

Rittig

Fra : Jan A Jensen

Dato : 24-02-07 14:29

> "SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, fuck den lyder godt!
> Det er lidt utroligt man kan få en V2 til at lyde som en V8
>
> Rittig
i like this more:
http://www.youtube.com/watch?v=ki0qJgRd_SQ&mode=related&search=

top nice

--
Jan A Jensen.
http://www.mccustomclubaalborg.dk

Fra : Niels Munk

Dato : 24-02-07 16:32

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> wrote in message

> Skru godt og for lyden og hvis du har en subwoofer så sørg for at den er
> tændt
> http://www.youtube.com/watch?v=DagvL1VX12s&mode=related&search=

Jeg er enig med dig mht. lyden af en V2'er, og RF'eren bliver da også
udskiftet med en RSV Mille næste gang. - Men den der optagelse er da lige
til at lukke op og skide i, rent lydteknisk! Du kan jo hverken hører fra
eller til pga. den overstyring der ligger gennem hele optagelsen. Jeg har
selv kigget lidt efter gode lydoptagelser af en RSV Mille, men har desværre
ikke rigtigt fundet nogle endnu :( Anyone?

/Niels Munk

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 24-02-07 17:42

"Niels Munk" <spam*sletdette*@sejeniels.dk> wrote in message
> [...]
> til at lukke op og skide i, rent lydteknisk! Du kan jo lydoptagelser af en
> RSV Mille, men har desværre ikke rigtigt fundet nogle endnu :( Anyone?

Det er den musik jeg hører hver gang jeg starter kværnen...

Juhuuu, nu bliver det forhåbentlig snart forår.

Allan
Aprilia SL1000

Fra : Niels Munk

Dato : 25-02-07 15:49

"Allan K. Poulsen" <allanpoulsen@bmb.sdu.dk> wrote in message

> Det er den musik jeg hører hver gang jeg starter kværnen...
>
> Juhuuu, nu bliver det forhåbentlig snart forår.

- Og du er skam også misundt, på den gode måde :)
Dog vil jeg ikke fornedre den musik min 937cc rækkefirer
spillede for mig i forgårs, da den blev startet op for første
gang i sæsonen, til en karburatorsynk. :)

/Niels Munk - RF 900 R

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 25-02-07 20:30

> [...]
> spillede for mig i forgårs, da den blev startet op for første
> gang i sæsonen, til en karburatorsynk. :)

Nej, jeg medgiver, at R4 skam også er rigtig god musik i mine ører.

Jeg glæder mig til næste weekend. Der skal min i gang efter den lange
vinter, idet jeg har besluttet at klargøre dyret der.

Kom nu lille forår.

--
Mvh,
Allan

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 26-02-07 10:34

On 24 Feb., 00:35, SmaRTrxxv <t...@snaps.dk> wrote:
> [...]
>
> Skru godt og for lyden og hvis du har en subwoofer så sørg for at den er

Er jeg den eneste der foretrækker lyden af en hidsig række 4? Det
sørgelige er enda at jeg kører på en V2 :)

--

// brian - SV1000S K6

Fra : Ole

Dato : 26-02-07 12:01

En go gedign V4 er da heller ikke at kimse ad

Ole
Super Magna (med et par ekstra huller)