Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Interssant fugl!!
Fra : Michael

Dato : 24-02-07 09:34

Ville måske også bruge videofunktionen i mit kompaktkamera, hvis
jeg fik muligheden for komme tæt på denne fugl

http://video.google.com/videoplay?docid=3433507052114896375

Mvh.
Michael

Fra : Ralph Qwinten

Dato : 24-02-07 10:47

Fantastisk fugl den kendte jeg ikke. Imponerende at den kan efterligne
kamera og kædesav.

Ralph

Fra : Søren Reinke

Dato : 24-02-07 11:07

Ralph Qwinten wrote:
> Fantastisk fugl den kendte jeg ikke. Imponerende at den kan efterligne
> kamera og kædesav.
>
> Ralph
>
> "Michael" <nospam2me@invalid.dk> skrev i en meddelelse

Wow det er imponerende i høj gra.

Michael Winslow kan da godt gå hjem (ham fra politi skolen)

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-02-07 10:53

Michael wrote:

> Ville måske også bruge videofunktionen i mit kompaktkamera, hvis
> jeg fik muligheden for komme tæt på denne fugl
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=3433507052114896375

Du er off-topic, smut over i news.dk.fritid.ornitologi

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 24-02-07 11:32

> Du er off-topic, smut over i news.dk.fritid.ornitologi

Indlægget er on-topic efter fundatsen. Der gives et eksempel på hvad Michael
vil kunne bruge sin videofunktion til!

Har du glemt at styregruppen har opfordret til at se igennem fingrene med
"gråzoneindlæg", pinligt at styregruppen skulle komme med en generel
meddelelse, som alle vidste kun var møntet på dig!

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : Rado

Dato : 24-02-07 11:10

On Sat, 24 Feb 2007 09:34:19 +0100, Michael <nospam2me@invalid.dk>
wrote:

>Ville måske også bruge videofunktionen i mit kompaktkamera, hvis
>jeg fik muligheden for komme tæt på denne fugl

Pas på den ikke hører dit kamera, eller så slår det bare klik for
den... ;)

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : Michael

Dato : 24-02-07 14:31

Michael skrev:
> Ville måske også bruge videofunktionen i mit kompaktkamera, hvis
> jeg fik muligheden for komme tæt på denne fugl

> [...]

Ligger måske på den forkerte side af grænsen, FUT er sat til
dk.fritid.ornitologi (håber jeg)

Mvh.
Michael

Fra : Michael

Dato : 24-02-07 16:18

Michael skrev:
> [...]

Så ovenstående link på fotokritik.dk

Imponerende imitator!

Mvh.
Michael

Fra : John Larsson

Dato : 24-02-07 16:16

Michael <nospam2me@invalid.dk> writes:
>Ligger måske på den forkerte side af grænsen, FUT er sat til
>dk.fritid.ornitologi (håber jeg)

Må vi ikke tage os af "FUP" her?

John

Fra : Michael

Dato : 24-02-07 17:31

John Larsson skrev:

> Må vi ikke tage os af "FUP" her?
>
> John

Det må ha slået helt "click" for Dig, hvis Du tror at
Sir David Attenborough ville prøve at FUPPE millioner
af tv-seere

Mvh.
Michael

Fra : John Larsson

Dato : 24-02-07 20:29

Michael <nospam2me@invalid.dk> writes:

>Det må ha slået helt "click" for Dig, hvis Du tror at
>Sir David Attenborough ville prøve at FUPPE millioner
>af tv-seere

Måske var det hans "aprilsnar", måske var "sir'en" ikke var klar over at
det var en cirkuspipper! Den med "camera shutter" var morsom, men med
"Now, a camera with a motor-drive!" udfordrer han sit publikum mere end
lovligt! Det må jo ikke være forbudt at have lidt humoristisk sans!

John

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 25-02-07 20:39

"John Larsson" <john_larsson@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Now, a camera with a motor-drive!" udfordrer han sit publikum mere end
> lovligt! Det må jo ikke være forbudt at have lidt humoristisk sans!

Derfor er "Superb Lyrebird" alias "Menura novaehollandiae" alias "Grå
Lyrehale" altså ikke løgn:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lyre_bird
Eller her:
http://www.austmus.gov.au/factsheets/superb_lyrebird.htm

Denne australske fugl kan altså et par triks.

Der findes iøvrigt en variant, der hedder "Alberts Lyrehale"

Vi har i danmark en lille efterligner i solsorten, der sagtens kan lære at
kopiere mobiltelefontoner og andre fuglestemmer.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : John Larsson

Dato : 25-02-07 21:00

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> writes:
> [...]
>at
>kopiere mobiltelefontoner og andre fuglestemmer.

Jeg siger ikke at det er fuglen der er fake, men det er optagelsen!
"Sir'en" begiver sig ud i noget der ligner tæt urskov, og minsandten om
der ikke tilfældigvis kommer en "cirkusfugl"!

John

Fra : John

Dato : 27-02-07 22:55

> [...]
> Ville måske også bruge videofunktionen i mit kompaktkamera, hvis
> jeg fik muligheden for komme tæt på denne fugl

Et rigtigt lækkert link, tak for oplevelsen !!
Mvh. John