Problemer med Frontpage efter opdatering a~
Fra : Peter Georg

Dato : 24-02-07 07:27

Jeg har hidtil kunnet udgive mit websted via "Udgiv websted", men
efter en opdatering af mit McaFee antiviurs program får jeg
følgende fejlmeddelse:

425 Could not open data connection to port 63489: Connection time
out

Jeg kan dog overføre filer via FTP, men vil gerne have den gamle
måde tilbage.

Hilsen

Peter Georg

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 24-02-07 18:39

HEJ
Jeg kender ikke McAfee, men det burde være muligt at åbne for den nævnte
port i indstillingerne for programmet?

John
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1071

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-07 21:22

"Peter Georg" <petergeorg@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> out
>
> Jeg kan dog overføre filer via FTP, men vil gerne have den gamle

Uanset hvilket antivirus program du bruger, så spærrer det ikke for TCP
portene, men nogle av-programmer kan godt være meget agressive og få andre
til at time out. Hvis du har en software firewall aktiveret, kan du opleve
det. Men måske har McAfee opdateret sig selv med en firewall? Prøv at
deaktivér McAfee og se om det hjælper. Du riskerer ikke at få virus fra dit
webhotel. Og hvis du har en router som lukker for al indkommende trafik er
du godt sikret mod orme.

mvh
Ulrik