OC...prøver lige
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 24-02-07 00:15

Hej.

Der er ikke meget gang i OC-gruppen, så jeg håber det er ok at prøve her...
det har da også en hel del med grafikkort at gøre

Nå. Min pc er en P4 2.4, 1 gb ram, Geforce 6600GT.

Jeg har brugt 3Dmark 03.

Jeg testede først uden at OC overhovedet og scorede 7216.

Jeg ender så med at OC cpu til 2.8GHz og grafikkort til 500 mhz på engine
clock og 1150 på mem clock. og en endelig score på 7867.

Men hvad jeg ikke fatter er, at min score går nedad hvis jeg forhøjer engine
clock frekvensen. Giver det mening, eller er det bare mig der er ved at
blive vanvittig?

Jeg bruger PowerStrip til at oc grafikkort og motherboardets (MSI) eget
program FuzzyLogic til cpu.

Hvad med rammen? Hvordan kan jeg oc dem? Der er tale om alm. PC2700.

Mvh

Jasper

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 24-02-07 17:29

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:45df7578$0$912$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Jeg ender så med at OC cpu til 2.8GHz og grafikkort til 500 mhz på engine
> clock og 1150 på mem clock. og en endelig score på 7867.

Når du når over toppen, så går scoren nedad.

Men du burde kunne nå 600/1200 på det GT.

Hvad bruger du til at OC det med?

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 25-02-07 01:11

> Når du når over toppen, så går scoren nedad.

Aha...

> Men du burde kunne nå 600/1200 på det GT.

Er pt. på 501/1197 så jeg nærmer mig. Men det kræver jo en del tests at
rykke lidt på "skyderne" hver gang. Og jeg har jo ikke ligefrem haft held
med clock frekvensen.

> Hvad bruger du til at OC det med?
Power Strip