Malerklemmen
Fra : Tommy Fer

Dato : 01-07-01 09:54

Hej NG

Kommer der nogen fra DFM på klemmen idag? Jeg regner med at komme. Jeg ved
bare ikke helt hvad tid det hele starter!

Når men håber vi ses..

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 01-07-01 10:33

On Sun, 1 Jul 2001 10:53:49 +0200, "Tommy Fer" <Fer@cool.dk> wrote:

>Kommer der nogen fra DFM på klemmen idag? Jeg regner med at komme. Jeg ved
>bare ikke helt hvad tid det hele starter!

Jeg og væbner Morten (på et gul/sort fejeblad) kommer

>Når men håber vi ses..
yup

>mvh Tommy Fer
>Suzuki GSXR250

Særlige kendetegn?
--
Peder
m/Mille (Blå/Rød/Sølv - markant lyd)

Fra : Tommy Fer

Dato : 01-07-01 11:03

kende tegn..

hmm, har ikke fået mit læder dress endnu

så jeg vil havde en sort pilot jakke med gul tekst (Scandinavian motorsport
centers) på ryggen

min babygixxer er standardt sort med de grå stafferinger og lidt asfalt
eksem i højre side. Guld fælge forresten.

Hvad tid er det?

mvh Tommy Fer

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 01-07-01 10:45

"Tommy Fer" <Fer@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Kommer der nogen fra DFM på klemmen idag? Jeg regner med at komme.

Vejret ser lidt tvivlsomt ud fra mit vindue, men jeg regner med at
smutte af sted inden så længe. Sort/rød GSX-R 400 med asfalteksem og
original d.f.m.-plade.

Susanne

Fra : Morten Juel

Dato : 01-07-01 11:16

fuck hvor er det snyd at jeg ikke kan komme med ;o(((((((
ARGH, hvad helvede skal jeg så lave, jeg vil sq også med og ud og race på MC
;o(

Mvh
en skuffet morten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-07-01 11:25

Morten Juel skrev i <9hmt2c$km9$1@sunsite.dk>:

> fuck hvor er det snyd at jeg ikke kan komme med ;o(((((((
> ARGH, hvad helvede skal jeg så lave, jeg vil sq også med og ud og race på
> MC ;o(

<spydig mode>
Haha, du kan da starte med at lave din mc
</spydig mode>

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 01-07-01 12:08

suk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-07-01 12:30

Morten Juel skrev i <9hn02v$oo6$1@sunsite.dk>:

> suk

Såså, det var jo ikke sådan ment Sådan en Seca motor kan da ikke være
så dyr, og man kan sikker skifte den på under 4 timer

Fra : Morten Juel

Dato : 01-07-01 17:52

> Såså, det var jo ikke sådan ment Sådan en Seca motor kan da ikke være
> så dyr, og man kan sikker skifte den på under 4 timer
tjaa den koster jo sikkert 2K i tyskland, og det har jeg ikke lige nu

Mvh
Morten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-07-01 19:52

Morten Juel skrev i <9hnk98$qqg$1@sunsite.dk>:

> tjaa den koster jo sikkert 2K i tyskland, og det har jeg ikke lige nu

Hvis du savner din mc så meget som det lyder til, så kan du da sikkert
hurtigt finde et eller andet du kan sælge

Fra : Morten Juel

Dato : 01-07-01 20:30

> Hvis du savner din mc så meget som det lyder til, så kan du da sikkert
> hurtigt finde et eller andet du kan sælge
hmm min forældre måske

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-07-01 20:55

Morten Juel skrev i <9hntgo$cb1$1@sunsite.dk>:

> hmm min forældre måske

Giver de gode gaver? Hvis ja, så er 5 kr budt Er der en stor arv i
sigte, så kan du da godt få en 10'er for dem
--
mvh Jes Vestervang - som egentlig har forældre nok

Fra : Morten Juel

Dato : 01-07-01 21:03

ellers skulle min pige falde ud fra en klippe, så er jeg god for en mille

Nææh jeg må sq nok vente til næste år ;o(

Mvh
Morten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-07-01 22:26

Morten Juel skrev i <9hnve3$hdm$1@sunsite.dk>:

> ellers skulle min pige falde ud fra en klippe, så er jeg god for en mille

Bare sig at hun får 500.000,- for det

> Nææh jeg må sq nok vente til næste år ;o(

Sur røv

Fra : Morten Juel

Dato : 01-07-01 22:29

> Bare sig at hun får 500.000,- for det
hehe

> Sur røv
ja, suk..

Fra : RpR

Dato : 01-07-01 20:26

> mvh Tommy Fer
> Suzuki GSXR250

Hov, den havde jeg slet ikke lagt mærke til =)

Så måtte RS 50'eren vige?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Armand

Dato : 01-07-01 21:35

> Hej NG
>
> Kommer der nogen fra DFM på klemmen idag? Jeg regner med at
> komme. Jeg ved bare ikke helt hvad tid det hele starter!

SHIT!

Jeg havde jo nærmest lovet at troppe op denne weekend, ikke mindst for
ikke at blive kaldt for bæltskrækker; men den ventiljustering af en
SV'er, som jeg havde lovet at hjælpe med fredag aften, blev med kort
varsel flyttet til lørdag. Og umiddelbart regnede jeg kun med at gå glip
af åbent hus -arrangementet på Vandel (fly og helikoptere), hvorfor jeg
accepterede!
Siden gik det op for mig at det jo var lørdag at GP'et i Assen forløb,
og nu Malerklemmen (

--
Armand.
(Der ikke vil være bæltskrækker; men tilgengæld nu har oplevet en SV'er

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 02-07-01 11:46

> Armand.
> Der ikke vil være bæltskrækker..........

Jaja - undskyldninger har vi nok af....

Rasmus
(Som skal til Nordjylland på onsdag)

Fra : Niels S.

Dato : 04-07-01 13:07

Armand skrev

> SHIT!

> Jeg havde jo nærmest lovet at troppe op denne weekend, ikke mindst for
> ikke at blive kaldt for bæltskrækker

> Armand.
> (Der ikke vil være bæltskrækker

Ok, den går _een_ gang. Næste chance er d. 5. august og så kan du jo
passende tage Jens S. med. Ellers er der dømt b............

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Armand

Dato : 04-07-01 15:42

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en
> Armand skrev
> Ok, den går _een_ gang. Næste chance er d. 5. august og så kan du jo
> passende tage Jens S. med. Ellers er der dømt b............

Allernådigst tak!

--
Armand.

Fra : Jayhawk

Dato : 04-07-01 15:51

Malerklemme.. hmm.. den ligger da på Sjælland, ik?
Og Armand er fra Fredericia?

Så er man vel lovligt undskyldt trods alt, eh?

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 05-07-01 22:46

"Niels S."
skrev
> Ok, den går _een_ gang. Næste chance er d. 5. august og så kan du jo
> passende tage Jens S. med. Ellers er der dømt b............

> [...]
Er foreløbig noteret i kalenderen, så nu får vi se, om der dukker nogle
"gode" undskyldninger op ........

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125