Fyrværkeri spil / program?
Fra : Silver

Dato : 21-02-07 22:04

Davs Gruppe.

Vil spørge herinde. Jeg husker i min c64 ungdom at der fandtes et
spil/program hvor man skulle sammensætte en fyrværkeri sekvens med farver og
former i luften, og så samtidig sætte musik til for at få det hele til at
passe.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om sådanne spil/programmer eksisterer idag?
og hvad de hedder.

Mvh
Silver.

Fra : Hagar

Dato : 21-02-07 23:34

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at passe.
>
> Jeg kunne godt tænke mig at vide om sådanne spil/programmer eksisterer

Hvad med at få dit c64 spil på computeren, med en enmulator ?
Du kan kigge på nogle af de links her
http://www.google.dk/search?num=100&hl=da&q=c64+emulator&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK

Hagar

Fra : Silver

Dato : 22-02-07 17:07

> Hvad med at få dit c64 spil på computeren, med en enmulator ?
> Du kan kigge på nogle af de links her
> http://www.google.dk/search?num=100&hl=da&q=c64+emulator&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK

Jup der har jeg skam været, det er derfor jeg skrev spil/program fordi jeg
ikke endnu har kunne finde det som emuleret c64 spil :).

Programmer er for så vidt jeg ved ikke noget man har som emuleret på
64'eren.

Men tak for forslaget :)

Mvh
Silver.

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 19:16

> [...]
> og former i luften, og så samtidig sætte musik til for at få det hele til

Hvad hed det spil/program.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Silver

Dato : 22-02-07 21:55

> Hvad hed det spil/program.

Jeg er næsten helt sikker på at der var fireworks i titlen, men hvad der
ellers var med kan jeg ikke huske.

Mvh
Silver.

Fra : Max

Dato : 22-02-07 22:13

Hej Silver

> Jeg kunne godt tænke mig at vide om sådanne spil/programmer
> eksisterer idag? og hvad de hedder.

Der er en god liste over C64 spil her

http://en.wikipedia.org/wiki/Commodore_64_games

måske er det dette spil du søger

Complete Computer Fireworks Celebration Kit

--
Mvh Max

Fra : Silver

Dato : 23-02-07 08:30

> måske er det dette spil du søger
>
> Complete Computer Fireworks Celebration Kit

HOLY CRAP IN A HANDBASKET!, der var det jo!! :D så var det alligevel et spil
hehe.

MANGE tak for hjælpen til jer alle.

Mvh
Silver.

Fra : Max

Dato : 22-02-07 22:26

Hej Silver

> Jeg kunne godt tænke mig at vide om sådanne spil/programmer
> eksisterer idag? og hvad de hedder.

Man kan muligvis downloade en C64 udgave til emulatoren her

http://www.gb64.com/game.php?id=2768&d=18

--
Mvh Max