BF2 statistik
Fra : Bo Hellum

Dato : 20-02-07 15:46

Hej alle

Kan det passe at man kun har statistik i MP? Kunne være ok hvis man i SP
også kunne følge med i sin statistik og opgradere til nye våben o.s.v.
Selvfølgelig så bruge en anden profil når man spiller i MP.

Bo

Fra : Bjarne K.

Dato : 20-02-07 16:18

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
> også kunne følge med i sin statistik og opgradere til nye våben o.s.v.
> Selvfølgelig så bruge en anden profil når man spiller i MP.

Ja, det kan godt passe. Man kan heller ikke bruge unlocks i SP.

Bjarne K.

Fra : [NH]7H

Dato : 20-02-07 18:02

"Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message
> "Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message

> Ja, det kan godt passe. Man kan heller ikke bruge unlocks i SP.

Takker, så behøver jeg ikke lede mere, hehe.

Bo