Første service på en Skoda Fabia 1,2 ca 25~
Fra : Erik

Dato : 22-02-07 16:23

Hejsa

Hvad kan vi forvent, at prisen på vores første service eftersyn vores Skoda
Fabia 1.2 årgang 2005, ca 25.000Km. Kommer til og kostet? Er der ting vi
skal være opmærksomme på? Vi har tænkt, at køre den til SMC amager. Hvor den
er købt. Er det en god eller dårlig ide? Alle ideer/forslag er meget
velkommene

På forhånd tak
Erik

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 22-02-07 17:01

Hej

Erik wrote:
> [...]
> skal være opmærksomme på? Vi har tænkt, at køre den til SMC amager. Hvor den
> er købt. Er det en god eller dårlig ide? Alle ideer/forslag er meget

Hvad siger de af pris, hvis du ringer til dem? Med min Mazda kan jeg få
oplyst en fast pris for lille/stort service, tillæg for bremsetjek og
tillæg for tandremsskift (hvis nødvendigt).

Prøv da at ring til Sverige. Jeg kan spare en del på at få mit gjort i
Tyskland. Måske det er det samme med Sverige.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 22-02-07 19:38

Vi gav 2342,98 i Hobro for første service i august 2005 [26000km] og 2983,05
i juli 2006 [51000km]. Amager er nok lidt dyrere.

> Hvad siger de af pris, hvis du ringer til dem? Med min Mazda kan jeg få
> oplyst en fast pris for lille/stort service, tillæg for bremsetjek og

Der er ikke bremsecheck med i ovenstående - I hobro plejer de føst at gøre
det første gang ved 3. service, men da vi fik revet et føler kabel over til
bremsebelægningskontrol fik vi det gjort i december incl "fusk" af ledningen
til 716,10kr

/A

Fra : Lars Knudsen

Dato : 01-03-07 21:43

On Thu, 22 Feb 2007 19:37:38 +0100, "Anders Majland"
<See.Signature@Address.invalid> wrote:

>Vi gav 2342,98 i Hobro for første service i august 2005 [26000km] og 2983,05
>i juli 2006 [51000km]. Amager er nok lidt dyrere.

Jeg har lige booket tid til ~28.000 km service på min Octavia 2.0TDI
DSG hos DinBil Syd i Lund. Cirka 2.700 sek koster det
materialer+arbejde, lånebil koster ikke ekstra.

Der er meget dårligt at læse om DinBil, specielt i Malmö - men indtil
videre var det faktisk ganske fin service i Lund hvor bilen er købt.

** Lars