gæt en bil
Fra : Lau

Dato : 22-02-07 10:23

Det kom lige over mig - det er lang tid siden vi har haft sådan een

billedet er postet i dk.binaer for dem der har lyst

vh
Lau

Fra : TT

Dato : 22-02-07 13:25

"Lau" <lauremovethis@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Det kom lige over mig - det er lang tid siden vi har haft sådan een
>
> billedet er postet i dk.binaer for dem der har lyst
>
> vh
> Lau

Er det en mondeo ?

-TT

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-02-07 14:20

"TT" <trp@(fjern)hajq.dk> skrev i en meddelelse

> Er det en mondeo ?

Nej, den er jo ikke til at se.
Hvis det var en Mondeo ville du i hvert fald kunne se en bunke rust

Tror Lau har glemt at trykke 'Send'.

Det kunne nu også være Elinore fra Gone in 60 seconds.
Der er jo gået mindst 60 sekunder siden Lau's påståede posting

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (nysynet

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-02-07 14:31

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det kunne nu også være Elinore fra Gone in 60 seconds.
> Der er jo gået mindst 60 sekunder siden Lau's påståede posting

Glem det.
Jeg havdde bare regnet med at billedet kom i dk.binaer.motor

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-02-07 14:49

>"Lau" <lauremovethis@pc.dk> skrev i en meddelelse

MB W124 300D?

(rent gæt, da du vist kører i en sådan slæde)

Men fronten er næsten for lang...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Lau

Dato : 22-02-07 15:11

God hukommelse hr Jensen - fronten er bare "snelang"

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-02-07 16:36

On Thu, 22 Feb 2007 15:10:55 +0100 "Lau" <lauremovethis@pc.dk> sent the
following smoke signals:

>God hukommelse hr Jensen - fronten er bare "snelang"

Nope, Google Groups er min ven... *he he he*

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Lau

Dato : 22-02-07 20:29

Hej Thomas

Send mig lige en mail med de søgeord du brugte.

vh
Lau ( husk removethis)