hjælp jeg kan ikke uploade
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 22-02-07 12:36

Pludselig når jeg vil uploade til min hjemmeside får jeg en dialogboks med
denne tekst.

der blev ikke fundet en webserver på www.pedersdal.dk på port 80. Kontroler
at navnet på webserveren er gyldigt og at proxy indstillingerne er angivet
korrekt. Hvis du er sikker på at disse oplysninger er angivet korrekt, er
webserveren midlertidigt ude af drift.

Alt er i orden og min webudbyder er helt på bar bund

Peter

Fra : kirsten Thune

Dato : 22-02-07 14:20

Peter K. Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> webserveren midlertidigt ude af drift.
>
> Alt er i orden og min webudbyder er helt på bar bund

Hej Peter

Jeg har engang haft lignende problem. Jeg mente, at jeg plejede at uploade
min side via FTP ved at skrive ftp://galleri-thune.com men pludselig fik jeg
så samme meddelelse, som du gør nu. Jeg havde glemt "ftp." således der nu står
= ftp://ftp.galleri-thune.com og alle problemer var løst.

Det er selvfølgelig ikke sikkert dit problem er det samme, men det er da at
håbe, så du kan komme videre

held og lykke
Kirsten

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 23:12

"kirsten Thune" <galleri_thune@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> står
> = ftp://ftp.galleri-thune.com og alle problemer var løst.

En af de smarte features ved FP er at man kan uploade med http, men det
kræver FP server extensions på webhotellet. Det som Peter oplever er
antageligt at FPSE er gået i stykker på webhotellet, og at hostmaster skal
geninstallere dem.

Man kan også uploade med ftp.

Det er selvfølgelig vigtigt, at man husker den rigtige URL, men det er
lissom underforstået. Så tjek opysningerne fra din udbyder.

mvh
Ulrik

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 23-02-07 20:42

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> skrev i en meddelelse

Allerførst tak til dem der brugte tid på at svare.

Efter idag at have siddet med fjernskrivebord og hele 2 mand fra mit
webhotel (en af de dage hvor man glæder sig over at man ikke bruger et
billigt webhotel uden support)

fandt vi langt om længe ud af problemet - næsten da.

men vi sænkede Windows firewall, og slog Kaspersky antivirus fra, og vupti
og pling alt strøg igennem.

så fjernede jeg alle unødig filer på serveren og nu kan jeg igen uploade med
firewall og antivirus slået til

Peter