E-Mail
webnoob 5265
Outlook over Webmail i Vista
Fra : -= ? =-

Dato : 22-02-07 08:40

Jeg kan ikke sende svar fra webmail (Outlook 2003) på min Vista Ultimate DK

Hvis jeg åbner webmail i XP, så kan jeg godt sende svar fra en mail jeg har
åbnet. Når jeg trykker på "svar", så står der at jeg skal trykke på
mellemrumstasten for at svare (kunne skrive). I Vista kommer denne besked
ikke frem - der er bare er en lille ramme med et kryds i oppe i venstre
hjørne. Er det noget der skal slå´es fra eller til i instillinger?
Java er installeret på både XP og Vista.

BG

Fra : Thomas V. Nielsen

Dato : 22-02-07 18:49

> Jeg kan ikke sende svar fra webmail (Outlook 2003) på min Vista Ultimate
> DK

Det er nogle opdateringer der skal køres på Exchange serveren.
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/911829

Der er da vist gået noget galt for microsoft der, teksten er højre stillet.

Mvh
Thomas
Safe-IT

Fra : -= ? =-

Dato : 23-02-07 16:27

"Thomas V. Nielsen" <tvn@_remove_vandsted.net> skrev i meddelelsen

> [...]
> http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/911829
>
> Der er da vist gået noget galt for microsoft der, teksten er højre

Hej Thomas
Jeg har læst på dit link, og det er ikke umiddelbart alle de options de
beskriver som jeg har problemer med.
Jeg kan godt oprette en ny mail og sende den, men når jeg modtager en mail
og vil svare den, så kom der i XP en besked om at man skulle trykke på
mellemrumstasten for at komme til at skrive, og denne besked kommer ikke når
det er Vista. Der er li´som når der mangler en billedfil på en hjemmeside,
en ramme og oppe i venstre hjørne er en lille firkant med et kryds i.

BG