Genudsendelse af casper og mandrilaftalen
Fra : Mikkel S

Dato : 20-02-07 20:50

Hey, hvis i synes at casper og mandrilaftalen bør genudsendes bedes i
venligst skrive under her..

http://www.genudsendmandrillen.skrivunder.dk/

Hilsen Mikkel

Fra : Peter Juhl

Dato : 23-02-07 03:19

Mikkel S wrote:

> Hey, hvis i synes at casper og mandrilaftalen bør genudsendes bedes i
> venligst skrive under her..
>
> http://www.genudsendmandrillen.skrivunder.dk/

Ok, det vil jeg huske indtil den dag hvor jeg synes det...

Fra : Kent

Dato : 23-02-07 19:44

>Hey, hvis i synes at casper og mandrilaftalen bør genudsendes bedes i
>venligst skrive under her..
>
>http://www.genudsendmandrillen.skrivunder.dk/
>
>Hilsen Mikkel

Tjaaaeh..... nogle kan li' at hænge sig op i loftet med kødkroge
i huden, og andre vil gerne se mandrilaftalen igen. Sådan er der
så meget. Vil jeg ABSOLUT pine mig selv, fortrækker jeg dog
at gøre det på en måde, der ikke koster mig penge - sådan som
det fx gør over licensen. Køb hellere serien på DVD - så har du
også gjort os andre en stor tjeneste .

Kent.