Lalandia
Fra : -=JF=- priv

Dato : 20-02-07 17:00

Skal til Lalandia i morgen, og har aldrig været der før.

Må man opholde sig i badeland uden at være klædt om?

Det jeg tænker på er, at ungerne med garanti vil bade *hele tiden* - og
det er helt fint. Det er jo derfor vi tager afsted. Men jeg er li'så
sikker på at vi forældre nok ikke gider bade så meget, så jeg tænkte på
om man kunne sidde i et cadé-område ell.l. uden at være i badetøj.

På den måde kan vi sidde og slappe af, og alligevel være til rådighed
for ungerne.

--
Mvh. John

Fra : -=JF=- priv

Dato : 20-02-07 17:03

-=JF=- priv:

> man kunne sidde i et cadé-område ell.l.

og skulle der ikke være et cadé-område, kunne et café-område såmænd
også bruges

--
Mvh. John

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-02-07 17:04

-=JF=- priv <invalid@invalid.invalid> writes:

> Skal til Lalandia i morgen, og har aldrig været der før.
>
> Må man opholde sig i badeland uden at være klædt om?

I 1995 blev jeg opereret i benet ugen inden vi skulle i Lalandia. Jeg
fik lov til at komme ind i min kørestol. Men det er jo mange år siden.

Mine forældre bestilte opholdet om fredagen og lørdag kom min
indkaldelse til operationen. Ikke sjovt, når man er 16 år.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : -=JF=- priv

Dato : 20-02-07 17:07

Trine Kornum Christiansen forklarede:

> Mine forældre bestilte opholdet om fredagen og lørdag kom min
> indkaldelse til operationen. Ikke sjovt, når man er 16 år.

Nej øv
Lige den alder hvor man skal gå rundt og være lækker overfor alle
knejtene - så kan jeg forestille mig at kørestol og gipsben kan trække
lidt ned

--
Mvh. John