RR: WSS/WSB- reminder!
Fra : MKS - 74

Dato : 21-02-07 13:59

Så starter RR-sæsonen med runde 1 på Losail lørdag, her et link så man
evt. kan planlægge TV-weekenden .

http://www.worldsbk.com/file/pdf/TV_schedule_LOSAIL_2007.pdf

Husk Robbin Harms med i WSS på den nye CBR600RR!

--
-Michael
Div. Aprilia RS250 og Honda CBR600+VF500-dele m.m. til salg på:

Fra : pat

Dato : 21-02-07 14:06

http://spirit-bike-ex-sport.frbb.net/index.htm

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 21-02-07 15:38

MKS - 74 <mks74temp@gmail.com> wrote in

> Så starter RR-sæsonen med runde 1 på Losail lørdag, her et link så man
> evt. kan planlægge TV-weekenden .
>
> http://www.worldsbk.com/file/pdf/TV_schedule_LOSAIL_2007.pdf
>
> Husk Robbin Harms med i WSS på den nye CBR600RR!

Jeg forventer da instage lægterne for at heppe på Robbin

Steen
Doha

Fra : MKS - 74

Dato : 21-02-07 15:46

On 21 Feb 2007 14:38:27 GMT, Steen Lindved Nielsen
<lindved@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg forventer da at indtage lægterne for at heppe på Robbin.

Kewl - Husk det kæmpestore dannebrogsflag (og "hej mor"-skiltet), så
vi ved hvad vi skal kigge efter - Og så MotoGP allerede i
Marts....lucky bastard .