Jakke med Neon gule felter
Fra : MC

Dato : 20-02-07 16:32

Jeg er interesseret i en mc jakke (ikke læder) i farverne sort/neon gul,
altså en jakke hvor man ikke behøver at have en ekstra gul sikkerhedsvest
udenpå.
Måske alla politiets MC jakker - med det gule felt på ryggen.

Findes dette ? På forhånd tak.

It has removed 6620 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Fra : Steen Gruby

Dato : 20-02-07 16:55

On Tue, 20 Feb 2007 16:32:29 +0100, "MC" <MC@dk.dk> wrote:

Hej.

> [...]
>udenpå.
>Måske alla politiets MC jakker - med det gule felt på ryggen.

ArSiMa har nogle store "mærker" med sort/gule striber i en vinkel på
45 grader.
Det burde sidde på de fleste MC piloter ))))

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Gunnar Langfjord

Dato : 20-02-07 17:28

"MC" <MC@dk.dk> dengte løs på tastaturet sitt og forfattet:

>Jeg er interesseret i en mc jakke (ikke læder) i farverne sort/neon gul,
>altså en jakke hvor man ikke behøver at have en ekstra gul sikkerhedsvest
>udenpå.

Rukka ArmaX
--
2004 V-Strom (Til salgs!)
dod# 6804 V-SRI# 411 Squidfactor 21.256 NMCU# 8262 ØMK# 203

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-07 19:24

"Gunnar Langfjord" <gl@dod.no> skrev i en meddelelse
> "MC" <MC@dk.dk> dengte løs på tastaturet sitt og forfattet:

> Rukka ArmaX

Nemlig

http://www.rukka.com/lfashion/rukka/rukkawww.nsf/vwpages/A11D889BD759B482C2256F7F002E964B?opendocument&expand=1.6.1&subprod=03

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Peter

Dato : 20-02-07 17:54

"MC" <MC@dk.dk> wrote in message
> [...]
> udenpå.
> Måske alla politiets MC jakker - med det gule felt på ryggen.

Halvarssons laver en der hedder Halogen. Den har præcis samme farve som en
gul sikkerhedsvest.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 20-02-07 21:47

On Tue, 20 Feb 2007 17:54:05 +0100, "Peter" <fiktiv@invalid> wrote:

>Den har præcis samme farve som en
>gul sikkerhedsvest.

Altså gul?

Fra : Peter

Dato : 20-02-07 21:59

"Per K. Nielsen" <pkn.usenet@gmail.com> wrote in message

> Altså gul?

Du bør nok få et mere nuanceret syn på farver, herunder de gule nuancer.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 21-02-07 17:17

On Tue, 20 Feb 2007 21:58:54 +0100, "Peter" <fiktiv@invalid> wrote:

>Du bør nok få et mere nuanceret syn på farver, herunder de gule nuancer.

Sludder.
Jeg kender alle farverne:
Sort, grå, hvid, brun, rød, gul, blå, grøn, orange.

Til nød kan de suppleres med prefixene "lyse-" og "mørke-", og hvis
man virkelig bliver presset, og ens liv afhænger af det, kan postfixet
"-lig" anvendes.

Andre såkaldte "farver" er for kvinder og tapethandlere.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 21-02-07 19:25

"Per K. Nielsen" <pkn.usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "-lig" anvendes.
>
> Andre såkaldte "farver" er for kvinder og tapethandlere.

Som farveblind må jeg sige du allerede har listet rieligt op

ScooterBo

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-02-07 08:13

Per K. Nielsen wrote:

> Andre såkaldte "farver" er for kvinder og tapethandlere.

Jeg ville tilføje prefixet neon- (dog undtaget de "farveløse" farver
sort, hvid og grå). Men du kan da godt købe en rest sildebensvævet
glasvæv (hvidlig)

--
vh
Torben

Fra : Schlæger

Dato : 22-02-07 16:31

Torben Scheel wrote:

> Jeg ville tilføje prefixet neon- (dog undtaget de "farveløse" farver
> sort, hvid og grå). Men du kan da godt købe en rest sildebensvævet
> glasvæv (hvidlig)

Mjaaee ..... Jeg synes nu ellers at "Neonsort" klinger rigtig godt.

Mch
Schlæger
(XJ900, som lige netop i dag ville være MEGET synlig i trafikbilledet)

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 18:13

""Schlæger"" <turhval@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mjaaee ..... Jeg synes nu ellers at "Neonsort" klinger rigtig godt.

Det rigtigt, der er sån en dejlig klang i det , lidt lige som "Citronblå" og
"laksegrøn" !!

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen ( farveblind Grafisk trykker )

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 22-02-07 19:04

On Thu, 22 Feb 2007 15:30:42 +0000 (UTC), turhval@hotmail.com
(Schlæger) wrote:

>Mjaaee ..... Jeg synes nu ellers at "Neonsort" klinger rigtig godt.

Afgjort. Det bliver farven på den næste cykel.

"Undskyld, men fås den i neonsort?"

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-02-07 21:18

Per K. Nielsen wrote:

> "Undskyld, men fås den i neonsort?"

"Desværre - vi fører den kun i oysterlysehvid. Men vi kan få den lakeret
i mørkeauberginesortmetallic mod en merpris hvis det har interesse?"

--
vh
Torben - sofastandup'er

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 23-02-07 07:03

On Thu, 22 Feb 2007 21:18:18 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>"Desværre - vi fører den kun i oysterlysehvid. Men vi kan få den lakeret
>i mørkeauberginesortmetallic mod en merpris hvis det har interesse?"

Og så var det man forlod Honda-forhandleren.

Fra : Schlæger

Dato : 23-02-07 08:28

Per K. Nielsen wrote:

> Og så var det man forlod Honda-forhandleren.

**LOL**

Schlæger

Fra : FooBar

Dato : 23-02-07 16:54

> Og så var det man forlod Honda-forhandleren.

Hørt! Deres farve-navne er da endnu værre end "laksegrøn", "postkasseblå",
"panikorange" og andre klassikere...

Hvem i alverden ved hvordan en "NH-182M, Intelligent Silver Metallic"
adskiller sig fra en almindelig (åbenbart dum?) "silver metallic" - og
findes der overhovedet "non-metallic silver"?

Som underholdning ("fra et designer-univers lang LAAANGT herfra!") er
Hondas liste med farvenavne dog helt sikkert værd lige at kaste et øje på!
(http://www.cmsnl.com/faq.php?fq_catid=14)

/claus (med "psykopatgrøn" motorcykel!)

Fra : Jim Andersen

Dato : 23-02-07 11:06

"Schlæger" wrote:
> Mjaaee ..... Jeg synes nu ellers at "Neonsort" klinger rigtig godt.

Yep. Det var sådan nogen selvlysende fløjlsplakater man havde hængende på
værelserne i 70'erne. Jeg havde en neonsort panter med neongule øjne.

/jim

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-02-07 23:13

Per K. Nielsen <pkn.usenet@gmail.com> writes:

> [...]
> postfixet "-lig" anvendes.
>
> Andre såkaldte "farver" er for kvinder og tapethandlere.

*GRILL*
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R