Brusehjørne.
Fra : Bjarne K.

Dato : 20-02-07 16:40

Jeg vil gerne investere i et åbent brusehjørne med skydedøre ( altså ikke en
lukket kasse med hvid plastikbund. )

Nogen der ved om det vil give problemer at få monteret i et badeværelse hvor
der er fald i gulvet ?

Jeg tænker på om man kan få det lirket på plads, så det ikke står og gaber
inderst mod vægen. Det er nok ikke det store problem med den model med
svingdøre (her vil gummiskinnen nederst klare problemet), men vi vil som
sagt gerne have en med svingdøre hvor der går en rund skinne nederst fra væg
til væg, og det er den jeg er lidt nervøs for om den vil gabe lidt.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 20-02-07 19:53

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> [...]
> inderst mod vægen. Det er nok ikke det store problem med den model med
> svingdøre (her vil gummiskinnen nederst klare problemet), men vi vil som

Der skulle selvf. have stået skydedøre til sidst.

Bjarne K.

Fra : Henning

Dato : 21-02-07 10:10

On Tue, 20 Feb 2007 16:40:24 +0100, "Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote:

> [...]
>sagt gerne have en med svingdøre hvor der går en rund skinne nederst fra væg
>til væg, og det er den jeg er lidt nervøs for om den vil gabe lidt.
De modeller jeg har set og selv haft, har haft to aluminiumsprofiler
liggende inde i hinanden. Den ene følger væg/gulv, den anden følger
bruseglas og -døre. Forskellen udjævnes i de to profiler.

Fra : Bjarne K.

Dato : 21-02-07 22:56

> De modeller jeg har set og selv haft, har haft to aluminiumsprofiler
> liggende inde i hinanden. Den ene følger væg/gulv, den anden følger
> bruseglas og -døre. Forskellen udjævnes i de to profiler.

Takker

Det var også det jeg regnede med/håbede på , men spørgsmålet kunne de ikke
svare på i byggemarkedet, hvor de har den ønskede model til salg.

Bjarne K.