Nogen med en 4WD i Aalborg??
Fra : Q

Dato : 21-02-07 22:24

Og vil tjene en hurtig skilling?..

Ring 40624498 *NU* - har en bil der holder i en snedrive, og dansk autohjælp
tør tilsyneladende ikke køre ud mere i aften... ..

Har slæbetov og kontanter!

/peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-02-07 22:39

> Ring 40624498 *NU* - har en bil der holder i en snedrive, og dansk
> autohjælp
> tør tilsyneladende ikke køre ud mere i aften... ..
>
> Har slæbetov og kontanter!

Hvor lang tid tager det fra Kolding til Ålborg??

/Martin

Fra : Stefan

Dato : 21-02-07 22:41

> Hvor lang tid tager det fra Kolding til Ålborg??

ca. 2 døgn i det her vejr

Stef

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-02-07 22:56

> ca. 2 døgn i det her vejr

Det bliver min chef glad for

Fra : Stefan

Dato : 21-02-07 23:13

> Det bliver min chef glad for

Han er vel interesseret i at have glade medarbejdere ikke?

Stef

Fra : Uffe Ravn

Dato : 21-02-07 22:48

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hvor lang tid tager det fra Kolding til Ålborg??

Hvis man lytter trafikmeldingerne, så kan man godt få noget tid til at gå
undervejs på motorvejene, så vil det nok være sikrest at få en lokal til at
hjælpe ned at trække fri.

Mvh Uffe Ravn

Fra : Q

Dato : 21-02-07 22:48

> Hvor lang tid tager det fra Kolding til Ålborg??

Kan vist godt tage et par timer i det her vejr, men du er velkommen hvis du
keder dig

/peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-02-07 22:56

> Kan vist godt tage et par timer i det her vejr, men du er velkommen hvis
> du
> keder dig

Hvis det går så langsomt deropaf som jeg kunne frygte så bliver det ikke i
morgen jeg kommer på arbejde

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-07 23:03

On Wed, 21 Feb 2007 22:56:23 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Hvis det går så langsomt deropaf som jeg kunne frygte så bliver det ikke i
>morgen jeg kommer på arbejde

Eftersom der er spærret i nordgående ved Randers og 20 km kø for
"bigfoot" at forcere skal du af ved Skanderborg og en tur over Hadsten
for overhovedet at have en chance - så med en smule rysten på hænderne
ender du på skovtur )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Q

Dato : 21-02-07 23:16

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> "bigfoot" at forcere skal du af ved Skanderborg og en tur over Hadsten
> for overhovedet at have en chance - så med en smule rysten på hænderne

Jeg kørte fra Hjørring lidt efter kl. 18 og brugte godt 2½ time på at komme
til Aalborg via den gamle hovedvej ( en kollega fortalte mig at motorstien
var spærret ).. Der var driver i ca. 2 meters højde på vejen mellem Tylstrup
og Vestbjerg.. Rydningen foregik med gummiged..

/peter

Fra : Q

Dato : 21-02-07 23:12

> Hvis det går så langsomt deropaf som jeg kunne frygte så bliver det ikke i
> morgen jeg kommer på arbejde

Tja... Jeg har lige ringet til min arbejdsplads ( døgnbemandet ) og fortalt
dem at jeg måske kommer imorgen, altefter hvornår jeg kan få gravet bilen
fri..

/peter

Fra : Stefan

Dato : 21-02-07 23:15

> Tja... Jeg har lige ringet til min arbejdsplads ( døgnbemandet ) og
> fortalt
> dem at jeg måske kommer imorgen, altefter hvornår jeg kan få gravet bilen
> fri..

Jeg har mailet til min og skrevet at jeg vil bruge dagen imorgen på at
spænde slæderne efter havetraktoren og blæse rundt med ungerne på alle de
nærliggende marker

Stef

Fra : Klaus G.

Dato : 21-02-07 22:39

> [...]
> autohjælp
> tør tilsyneladende ikke køre ud mere i aften... ..

Lyder træls. Jeg har en A4 Quattro som godt kan trække, meen sætter sig
sikkert på maven, og så befinder jeg mig desværre i holstebro :/

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : BJ

Dato : 21-02-07 22:44

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og vil tjene en hurtig skilling?..

Her.!

> Ring 40624498 *NU* - har en bil der holder i en snedrive, og dansk
> autohjælp
> tør tilsyneladende ikke køre ud mere i aften... ..
>
> Har slæbetov og kontanter!

Jeg har sendt en stor sneskovl på SMS til dig.

Send venligst kontanterne.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Flemming V. Mortense~

Dato : 22-02-07 10:57

"Q" <Q@Q.Q> wrote in news:45dcb8b3$0$175$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> [...]
>
> Ring 40624498 *NU* - har en bil der holder i en snedrive, og dansk
> autohjælp tør tilsyneladende ikke køre ud mere i aften... ..

Hej
Her i Odense er en paraply mere påkrævet, vi har 0,00001m sne og det
sjatregner.

Æv, min Pajero keder sig.

mvh fvmFJERN@DETTEnethotel.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-02-07 11:34

"Flemming V. Mortensen" <fvmFJERN@DETTEnethotel.dk> skrev i en meddelelse

> Her i Odense er en paraply mere påkrævet, vi har 0,00001m sne og det
> sjatregner.

Det var da et fladtrykt snefnug du har fundet.
0,00001m = 0,01mm
Alene gnidningsvarmen ved at mase det så fladt får det vist til at fordampe

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (nysynet

Fra : Q

Dato : 22-02-07 17:51

"Flemming V. Mortensen" <fvmFJERN@DETTEnethotel.dk> skrev i en meddelelse

> Her i Odense er en paraply mere påkrævet, vi har 0,00001m sne og det
> sjatregner.
>
> Æv, min Pajero keder sig.

Du kunne bare have ringet ..

Jeg endte med at bestikke min mekaniker til at hive bilen fri med en
Landcruiser, men det krævede da en ihærdig indsats.. Havde sikkert stadig
ventet på Falck eller DAH hvis ikke jeg havde fået fat på mekanikeren..

Er sådanset glad for at jeg ikke holder her:
http://www.voidaudio.dk/pics/fm2.jpg

Eller her:

http://www.voidaudio.dk/pics/fm.jpg

Billederne er taget ud af mit vindue for et par timer siden..

Det kan egentlig godt være at planerne om en Merc. Sprinter skal ændres til
noget med en Landcruiser

/peter

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-02-07 18:56

On Thu, 22 Feb 2007 17:50:56 +0100 "Q" <Q@Q.Q> sent the following smoke
signals:

>Det kan egentlig godt være at planerne om en Merc. Sprinter skal ændres til
>noget med en Landcruiser

Nu du er i gang med at drømme, hvad så med denne her:
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article273166.ece

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Q

Dato : 22-02-07 23:09

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Nu du er i gang med at drømme, hvad så med denne her:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article273166.ece

Naah... Jeg hælder mere til sådan en bandit, men så vil jeg sku også have
firmakort til dieselstanderen
http://www.vermont-unimog.com/tatra-2.html

/peter, som sidder og overvejer om han skal blive hjemme fra the dayjob
imorgen tidlig..

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-02-07 09:18

On Thu, 22 Feb 2007 23:08:54 +0100 "Q" <Q@Q.Q> sent the following smoke
signals:

>Naah... Jeg hælder mere til sådan en bandit, men så vil jeg sku også have
>firmakort til dieselstanderen
>http://www.vermont-unimog.com/tatra-2.html

Varmeapparatet? Er det det blålige, man kan se ved siden af førersædet
på billedet nederst til højre?

Hold da kæft, hvor er de russerbiler grimme.

Ellers må denne her være perfekt et par dage om året:
http://www.yamaha-motor.dk/produkter/snescootere/deep_snow/rx-1_mountain.jsp

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 23-02-07 10:34

> Hold da kæft, hvor er de russerbiler grimme.
>
> Ellers må denne her være perfekt et par dage om året:
> http://www.yamaha-motor.dk/produkter/snescootere/deep_snow/rx-1_mountain.jsp

Den har vil nok være min favorit
http://www.pistenbully.com/index.php?id=440&L=2

--
Mvh,

Martin Rise Christensen
Work is for people that don't know how to ski.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-02-07 18:32

Martin Rise Christensen skrev:
> Den har vil nok være min favorit
> http://www.pistenbully.com/index.php?id=440&L=2

Så hellere denne:
http://www.lshansen.dk/showVehicle.php?vehicleID=mog

Eller hvis det kun er et spørgsmål om at komme frem uanset komfort, så
noget i denne retning:
http://www.jjm.dk/data/7101e-l1.jpg

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-02-07 10:55

"Hr. Jensen" skriver:

> Ellers må denne her være perfekt et par dage om året:
> http://www.yamaha-motor.dk/produkter/snescootere/deep_snow/rx-1_mountain.jsp

Jeg mødte en PMV på motorvejen i går. Det må altså være det
optimale......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Fam. Olsen

Dato : 23-02-07 16:53

> Jeg mødte en PMV på motorvejen i går. Det må altså være det
> optimale......

Ja da. Når bare man ikke kører den som de klaphatte man ser på tv.

MVH Niels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-02-07 16:54

"Fam. Olsen" skriver:

> Ja da. Når bare man ikke kører den som de klaphatte man ser på tv.

Det er vel lige meget, bare man har det sjovt.

Fra : Fam. Olsen

Dato : 24-02-07 17:34

> Det er vel lige meget, bare man har det sjovt.

Hvad sjov er der ved at grave og grave eller at sidde og vente på at blive
trukket fri.

Næ du, kør rigtigt med den og du har det sjovt.

MVH Niels

Fra : Q

Dato : 23-02-07 22:27

> Jeg mødte en PMV på motorvejen i går. Det må altså være det
> optimale......

Og dog.. Jeg så i nyhederne at de havde fået gravet en PMVer ned i
Thisted-området

Jeg præsterede dog at hive en fiat punto fri med en baghjulstrukket Hiace
uden læs bag på, imorges da jeg forsøgte at komme på arbejde.. At jeg så
endte med at holde i en drive på en tankstation lidt senere var bare
ærgerligt...

/peter

Fra : Fam. Olsen

Dato : 24-02-07 17:35

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> Og dog.. Jeg så i nyhederne at de havde fået gravet en PMVer ned i
> Thisted-området

Ja fordi de er nogen klaphatte der har misforstået hvad styrken er ved sådan
et køretøj.

MVH Niels

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-02-07 17:47

Flemming V. Mortensen skrev:
> Her i Odense er en paraply mere påkrævet, vi har 0,00001m sne og det
> sjatregner.
> Æv, min Pajero keder sig.

Så kunne du da bare havde kørt den til Ålborg.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-02-07 13:38

On Feb 24, 6:31 pm, Finn Guldmann <n...@a.invalid> wrote:
> [...]
>
> Så hellere denne:http://www.lshansen.dk/showVehicle.php?vehicleID=mog
>
> Eller hvis det kun er et spørgsmål om at komme frem uanset komfort, så

Der er nok en del bedre komfort end både en Hummer, Unimog, Snescooter
eller pistemaskine.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk