Vinter i København.
Fra : BJ

Dato : 21-02-07 22:23

Fandt lige denne her som forside på den strenge vinter i København:

http://jp.xstream.dk/jp.php?id=4056

Det er jo skrækkelig..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 21-02-07 22:28

BJ udtrykte præcist:
> Fandt lige denne her som forside på den strenge vinter i København:
>
> http://jp.xstream.dk/jp.php?id=4056
>
> Det er jo skrækkelig..

Ja, godt man ikke bor der.
Her, ca. 8km fra hvor det er filmet, ligger der 12-15cm pga. fygningen
i mit vindfang og på hele stien ud til carporten.
Kai

Fra : BJ

Dato : 21-02-07 22:35

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja, godt man ikke bor der.
> Her, ca. 8km fra hvor det er filmet, ligger der 12-15cm pga. fygningen i
> mit vindfang og på hele stien ud til carporten.

Jeg forstår heller ikke de "piver" i Nordjylland, når man hører dette fra
dig:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aiid=4256744:img=P/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 21-02-07 22:36

BJ kom med denne ide:
> [...]
>
> KLIP

> Jeg forstår heller ikke de "piver" i Nordjylland, når man hører dette fra

Puha, godt man ikke er der.
Bor der mennesker der?
lol
Kai

Fra : BJ

Dato : 21-02-07 22:42

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

KLIP

> Puha, godt man ikke er der.

Jep, vi nøjes med isslag lige nu.

> Bor der mennesker der?

Er ikke sikker, men har da set køer tæt på motorvejen..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 21-02-07 22:42

BJ kom med denne ide:

> Er ikke sikker, men har da set køer tæt på motorvejen..

ROFL
Kai

Fra : HH

Dato : 22-02-07 13:13

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> BJ kom med denne ide:

> Puha, godt man ikke er der.
> Bor der mennesker der?
> lol
> Kai

Ja der bor alle jyderne !

Sjovt nok er flertallet af københavnerne fra jylland, så det morer mig altid
når de kaster skidt på hinanden

Heldigvis er jeg amagerkaner og vi er som bekendt kloge, seje, flotte ,
lækre og uden humor ;-(((

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 22-02-07 14:26

HH tastede følgende:
> [...]
> når de kaster skidt på hinanden
>
> Heldigvis er jeg amagerkaner og vi er som bekendt kloge, seje, flotte , lækre

Jeg har det på præcis samme måde, jeg sidder også og griner hvergang
der kommer de der udfald mod Københavnere.
Hvis ikke en Københavner er fra Jylland, så er han typisk fra Pakistan,
så en Københavner er altid = en indvandrer
Kai

Fra : Brian

Dato : 22-02-07 17:42

HH wrote:

> Heldigvis er jeg amagerkaner og vi er som bekendt kloge, seje, flotte
> , lækre og uden humor ;-(((

Og for at holde styr på jeres tøser, har I indført et helt seperat
nummerpladesystem - I har meget at være stolte af

/Brian

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 22-02-07 19:10

Brian kom med følgende:

> Og for at holde styr på jeres tøser, har I indført et helt seperat
> nummerpladesystem - I har meget at være stolte af
>
> /Brian

ROFL
Nu kaldes det et stempel i daglig tale, men den holder sgu vand
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 22-02-07 06:58

Fister Løgsovs:
> [...]
> Her, ca. 8km fra hvor det er filmet, ligger der 12-15cm pga. fygningen i mit
> vindfang og på hele stien ud til carporten.

I dag ligger der så ca. ½m og når man bor sidst på den blinde vej i det
stille kvarter, så bliver sneen ikke ryddet, og voldene fra sneskovlene
der har kørt på den krydsende vej, lukker vejen totalt.
Jeg fik dog kæmpet bilen ud, men det bliver kun værre som jeg kommer
frem gennem kvarteret.
Nu sidder jeg så her, med klude om min hånd....ups, det var lige en
gammel sang..nu sidder jeg så her, og skal nyde morgenkaffen hjemme, så
må vi se om der bliver farbar vej senere, eller om det bliver dagen
hvor der skal hænges lamper op og støvsuges.
Kai

Fra : Mogens...

Dato : 21-02-07 22:30

> Fandt lige denne her som forside på den strenge vinter i København:
> http://jp.xstream.dk/jp.php?id=4056
> Det er jo skrækkelig..

Jep, de fraråder en hvér udkørsel, hvilket billederne
på glimrende vis forklarer baggrunden for !

Fra : BJ

Dato : 21-02-07 22:33

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jep, de fraråder en hvér udkørsel, hvilket billederne
> på glimrende vis forklarer baggrunden for !

Jep, og så klager man sig i Nordjylland...!!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Stefan

Dato : 21-02-07 22:38

> http://jp.xstream.dk/jp.php?id=4056
>
> Det er jo skrækkelig..

Det er jo horrible forhold at skulle bevæge sig i! Godt man ikke bor der!

Stef
Der nu kun kan se de øverste 10 cm af bilen stikke op af den drive der her
bygget sig op, rundt om den.

Fra : claus b. p.

Dato : 21-02-07 22:47

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message
> Fandt lige denne her som forside på den strenge vinter i København:
>
> http://jp.xstream.dk/jp.php?id=4056
>
> Det er jo skrækkelig..

Jeg for min del mener også at cykler uden vinterdæk burde forbydes.... Nej
forresten, - cykler burde forbydes! Det er som bilist ikke til at tage en
ordentlig lur så længe disse farlige cyklister farer forblindet rundt i
mørke og sne.
PS: Det må være taget i formiddags, her ved 18tiden var der så meget sne i
Ballerup at det tog 1/2 time at køre 500meter ude ved Toms krydset.

/Claus

Fra : BJ

Dato : 21-02-07 22:49

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> PS: Det må være taget i formiddags, her ved 18tiden var der så meget sne i
> Ballerup at det tog 1/2 time at køre 500meter ude ved Toms krydset.

Da satte konen sig i et tog i retning hovedlandet.

Hun ankom præcis 2 timer senere.

Hun var glad for at have ladet bilen være hjemme denne gang..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~