Mindre bøder på overtrædelser af kørehvile~
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-02-07 19:46

Tidligere var der store bøder for få minutters overtrædelse. Nu skal det
ændres - men der vil fortsat være store bøder til store overtrædelser.

Indslag kan findes på tv2syd - www.tv2regionerne.dk - angående ovenstående,
det er endnu ikke smidt på nettet så ingen link her.

--
Per, Esbjerg
Ski sælges med bæretaske, størrelse passer til 175-180 cm person, kr. 500

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-02-07 15:31

Per Henneberg Kristensen skrev:
> [...]
>
> Indslag kan findes på tv2syd - www.tv2regionerne.dk - angående ovenstående,
> det er endnu ikke smidt på nettet så ingen link her.

Og hvad er forskellen mellem det og det der har været gældende den
sidste tid om at der arbejdes med en 5% grænse for hviletid og køretid?

Men jeg er da spændt på at se hvad ændringerne konkret indeholder.

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.