|
| Bil ødelagt i vaskehal hos Shell, Brøndby Fra : Jacob |
Dato : 21-02-07 16:57 |
|
Et af vore medlemmer i Swift Club Denmark har været en tur i vaskehallen hos
Shell, Park Allé i Brøndby. Det fortryder vedkommende bittert.
Vaskemaskinen har decideret revet lakken af bilen flere steder på både
sider, bagklap og tag.
Ejeren af Shell-stationen har afvist ethvert ansvar for skaderne, og faktisk
pure nægtet at deres vaskehal kunne have foresaget de pågældende skader.
Og medlemmets forsikringsselskab kræver, at Shell-stationen vedkender sig
skyld.
Har andre oplevet noget lign, enten hos Shell eller andre, og har et godt
råd? Er det evt. en sag for Forbrugerklagenævnet?
(Undlad venligst at komme med kommentarer alá: "lad være at vaske bilen i
vaskehal" - det er ligesom for sent nu.)
På forhånd tak,
Jacob E,
Swift Club Denmark
| |
Karsten Feddersen (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Karsten Feddersen |
Dato : 21-02-07 17:10 |
|
Hej
Jacob wrote:
> Har andre oplevet noget lign, enten hos Shell eller andre, og har et godt
> råd? Er det evt. en sag for Forbrugerklagenævnet?
Der var en lignende sag omkring noget med voks som forårsage plamager på
lakken som ikke kunne poleres væk. Det var vist nok FDM der havde den sag.
Jeg mener dog, at det som udgangspunkt er ens eget ansvar når man kører
en bil i vaskehallen. Umiddelbart vil jeg nu også mene, at det nok
nærmere er bilfabrikanten der har et problem end at det er vaskehallen,
hvis lakken ikke kan holde til at komme i en vaskehal, medmindre der
står i manualen at bilen ikke må vaskes i vaskehal.
Her er lidt fra FDM:
Jeg har fået min bil skadet i en vaskehal. Vaskehalsejeren nægter dog at
være ansvarlig. Hvad gør jeg?
For at kunne kræve erstatning fra vaskehalsejeren skal du kunne bevise,
at skaden på din bil er forårsaget af en defekt i vaskehalsanlægget.
Dette kan være vanskeligt, men du kan få undersøgt bilen hos et FDM
testcenter for at få en uvildig vurdering af årsagerne til skaden. En
dokumentation kan være medvirkende til at få udbedret skaden, men det er
stadig en sag mellem dig og vaskehalsejeren. Som medlem har du adgang
til FDMs tekniske og juridiske rådgivning, som kan vise sig værdifuld -
også i denne situation.
--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk
| |
rl (21-02-2007)
| Kommentar Fra : rl |
Dato : 21-02-07 19:10 |
|
Metax vaskemaskinen rev foreste visker af min bil og smaderede ruden og
lavede bule i motorhjelmen - den måtte jeg selv betale
Hos Statoil skriver de at "de ikke erstattet uoriginalt eftermonteret
udstyr" - mon det betyder at de ville have erstattet deres skade hvis den
var sket hos dem(eftersom det var originalt udstyr) ??
vh
Rasmus
"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse
news:45dc6bcd$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Et af vore medlemmer i Swift Club Denmark har været en tur i vaskehallen
> hos Shell, Park Allé i Brøndby. Det fortryder vedkommende bittert.
>
> Vaskemaskinen har decideret revet lakken af bilen flere steder på både
> sider, bagklap og tag.
>
> Ejeren af Shell-stationen har afvist ethvert ansvar for skaderne, og
> faktisk pure nægtet at deres vaskehal kunne have foresaget de pågældende
> skader.
> Og medlemmets forsikringsselskab kræver, at Shell-stationen vedkender sig
> skyld.
>
> Har andre oplevet noget lign, enten hos Shell eller andre, og har et godt
> råd? Er det evt. en sag for Forbrugerklagenævnet?
> (Undlad venligst at komme med kommentarer alá: "lad være at vaske bilen i
> vaskehal" - det er ligesom for sent nu.)
>
> På forhånd tak,
>
> Jacob E,
> Swift Club Denmark
>
| |
BJ (21-02-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-02-07 19:20 |
|
"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse
news:45dc6bcd$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
KLIP
> Vaskemaskinen har decideret revet lakken af bilen flere steder på både
> sider, bagklap og tag.
Lyder helt vildt, så vildt, man skulle tro børsterne var lavet af ståltråd.
Du har vel ikke mulighed for at vise os nogen billeder.?
--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~
| |
Mogens... (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Mogens... |
Dato : 21-02-07 19:26 |
|
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45dc8d55$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Lyder helt vildt, så vildt, man skulle tro børsterne var lavet af
> ståltråd.
Ja, det synes jeg også. Da Camaro'en blev ramponeret hos Statoil
1. gang, henviste de til at få udført en besigtigelse hos FDM. Den
betalte de inkl at få fronten repareret (det kostede en bondegård).
2.gang den samme vaskemaskine gjorde en lignende skade på bilen
(ny ejer af såvel tankstation som bil), var de kolde i røven !
| |
BJ (21-02-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-02-07 19:30 |
|
"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:V80Dh.34372$E02.13405@newsb.telia.net...
KLIP
> 2.gang den samme vaskemaskine gjorde en lignende skade på bilen
> (ny ejer af såvel tankstation som bil), var de kolde i røven !
O.k.
PS: Så vidt jeg ved, er der ikke (i Danmark) nogen ejere af tankstationer
(de 3 største mærker) tilbage. Stationerne ejes af selskaberne.
--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~
| |
Mogens... (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Mogens... |
Dato : 21-02-07 19:44 |
|
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45dc8f9b$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> PS: Så vidt jeg ved, er der ikke (i Danmark) nogen ejere af tankstationer
> (de 3 største mærker) tilbage. Stationerne ejes af selskaberne.
Så kald ham bestyrer...
| |
BJ (21-02-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-02-07 19:47 |
|
"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:4q0Dh.34379$E02.13676@newsb.telia.net...
KLIP
>> PS: Så vidt jeg ved, er der ikke (i Danmark) nogen ejere af tankstationer
>> (de 3 største mærker) tilbage. Stationerne ejes af selskaberne.
>
> Så kald ham bestyrer...
Det er nu unægtelig noget andet end en adm.direktør, når der klages og der
skal træffes en for kunden rimelig afgørelse.
--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~
| |
Mogens... (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Mogens... |
Dato : 21-02-07 21:14 |
|
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45dc9389$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Det er nu unægtelig noget andet end en adm.direktør, når der klages og der
> skal træffes en for kunden rimelig afgørelse.
Det ødelægger bestyrerens bundlinieog dermed den personlige
indtjening. Dermed ødelægges grundlaget for en fornuftig beslutning
| |
BJ (21-02-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-02-07 21:17 |
|
"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:DK1Dh.34401$E02.13683@newsb.telia.net...
KLIP
>> Det er nu unægtelig noget andet end en adm.direktør, når der klages og
>> der skal træffes en for kunden rimelig afgørelse.
>
> Det ødelægger bestyrerens bundlinieog dermed den personlige
> indtjening. Dermed ødelægges grundlaget for en fornuftig beslutning
LOL .. (seriøst, det er noget sludder).
--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~
| |
Mogens... (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Mogens... |
Dato : 21-02-07 21:21 |
|
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45dca8a3$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> LOL .. (seriøst, det er noget sludder).
Naej, det er det gsu ikke. Han måles da - som enhver
aden leder gør det idag, BJ
| |
BJ (21-02-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-02-07 21:24 |
|
"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:CQ1Dh.34404$E02.13656@newsb.telia.net...
KLIP
>> LOL .. (seriøst, det er noget sludder).
>
> Naej, det er det gsu ikke. Han måles da - som enhver
> aden leder gør det idag, BJ
Helt rigtig ... specielt hvis kunderne udebliver..
--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~
| |
Mogens... (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Mogens... |
Dato : 21-02-07 21:29 |
|
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45dcaa61$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Helt rigtig
Af hjertet tak :)
| |
BJ (21-02-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-02-07 21:31 |
|
"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:jY1Dh.34408$E02.13420@newsb.telia.net...
KLIP
>> Helt rigtig
>
> Af hjertet tak :)
Derfor ikke ;)
--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~
| |
Peter Fischer (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Peter Fischer |
Dato : 21-02-07 20:01 |
|
BJ skrev:
> "Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> news:V80Dh.34372$E02.13405@newsb.telia.net...
>
> KLIP
>
>> 2.gang den samme vaskemaskine gjorde en lignende skade på bilen
>> (ny ejer af såvel tankstation som bil), var de kolde i røven !
>
> O.k.
>
> PS: Så vidt jeg ved, er der ikke (i Danmark) nogen ejere af tankstationer
> (de 3 største mærker) tilbage. Stationerne ejes af selskaberne.
Shell er overgået til ejer/forpagter system.
Statoil gør det inden længe så vidt jeg er orienteret.
Q8 primært kædedreven.
Hydrotexaco (eller hvad de nu hedder) bliver vist på sigt
købmand-baseret som 7-eleven.
m.v.h.
Peter Fischer, Slangeup
| |
BJ (21-02-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-02-07 21:19 |
|
"Peter Fischer" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse
news:45dc96f7$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
KLIP
>> PS: Så vidt jeg ved, er der ikke (i Danmark) nogen ejere af tankstationer
>> (de 3 største mærker) tilbage. Stationerne ejes af selskaberne.
I stand corrected
> Shell er overgået til ejer/forpagter system.
Har ikke Shell-kort.
> Statoil gør det inden længe så vidt jeg er orienteret.
Har Statoil-kort og vi således fravælge deres vaskemaskiner.
> Q8 primært kædedreven.
Har Q8-kort. Vil til igen at benytte deres vaskemaskiner.
> Hydrotexaco (eller hvad de nu hedder) bliver vist på sigt købmand-baseret
> som 7-eleven.
Har ikke Hydro-Texaco-kort.
--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~
| |
Klaus D. Mikkelsen (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 21-02-07 22:02 |
|
BJ skriver:
>
> Har Statoil-kort og vi således fravælge deres vaskemaskiner.
Hos Statoil har jeg flere steder set teksten at skader skal vurderes af
FDM. Det skilt har jeg ikke set andre steder.
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
| |
Jacob (22-02-2007)
| Kommentar Fra : Jacob |
Dato : 22-02-07 01:12 |
|
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45dc8d55$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse
> news:45dc6bcd$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> KLIP
>
>> Vaskemaskinen har decideret revet lakken af bilen flere steder på både
>> sider, bagklap og tag.
>
> Lyder helt vildt, så vildt, man skulle tro børsterne var lavet af
> ståltråd.
>
> Du har vel ikke mulighed for at vise os nogen billeder.?
Hmmm.. nu er det ikke min bil, så jeg vil ikke uden ejerens samtykke
offentliggøre billeder.
Vil prøve at spørge, om det kan lade sig gøre.
Mvh Jacob
| |
Tom (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Tom |
Dato : 21-02-07 19:24 |
|
"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse
news:45dc6bcd$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Et af vore medlemmer i Swift Club Denmark har været en tur i vaskehallen
> hos Shell, Park Allé i Brøndby. Det fortryder vedkommende bittert.
>
> Vaskemaskinen har decideret revet lakken af bilen flere steder på både
> sider, bagklap og tag.
>
> Ejeren af Shell-stationen har afvist ethvert ansvar for skaderne, og
> faktisk pure nægtet at deres vaskehal kunne have foresaget de pågældende
> skader.
> Og medlemmets forsikringsselskab kræver, at Shell-stationen vedkender sig
> skyld.
>
> Har andre oplevet noget lign, enten hos Shell eller andre, og har et godt
> råd? Er det evt. en sag for Forbrugerklagenævnet?
> (Undlad venligst at komme med kommentarer alá: "lad være at vaske bilen i
> vaskehal" - det er ligesom for sent nu.)
Ja konen har da oplevet det samme på vores lokale Shell station. Her ville
den ene vaskebørste ikke gå tilbage og da maskinen så flytter sig, trak den
hele bilen med fremad og rev kofangeren af i den ene side.
Ejeren ville heller ikke erstatte noget og mente at bilen jo i forvejen var
gammel så det ikke betød noget af kofangeren var revet af. Konen måtte selv
betale alt, selv om ejeren måtte ud og hjælpe hende med at få bilen fra af
vaskemaskinen.....så fin service fra Shell. De beregnede nemlig ikke ekstra
for ejerens ulejlighed med at skulle ud af butikken og stå og bikse bilen
fri.
--
Tom
| |
BJ (21-02-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-02-07 19:27 |
|
"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:45dc8e39$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
KLIP
> Ja konen har da oplevet det samme på vores lokale Shell station. Her ville
> den ene vaskebørste ikke gå tilbage og da maskinen så flytter sig, trak
> den hele bilen med fremad og rev kofangeren af i den ene side.
> Ejeren ville heller ikke erstatte noget og mente at bilen jo i forvejen
> var gammel så det ikke betød noget af kofangeren var revet af. Konen måtte
> selv betale alt, selv om ejeren måtte ud og hjælpe hende med at få bilen
> fra af vaskemaskinen.....så fin service fra Shell. De beregnede nemlig
> ikke ekstra for ejerens ulejlighed med at skulle ud af butikken og stå og
> bikse bilen fri.
Er du sikker på, du/I talte med _ejeren_ af stationen og ikke blot en ansat
i SHELL.?
Prøvede du/I at skrive/henvende jer direkte til Shell..?
Tog du/I billeder (mobilos) af bilen og skaderne..?
--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~
| |
Tom (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Tom |
Dato : 21-02-07 19:34 |
|
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45dc8f05$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:45dc8e39$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
>> Ja konen har da oplevet det samme på vores lokale Shell station. Her
>> ville den ene vaskebørste ikke gå tilbage og da maskinen så flytter sig,
>> trak den hele bilen med fremad og rev kofangeren af i den ene side.
>> Ejeren ville heller ikke erstatte noget og mente at bilen jo i forvejen
>> var gammel så det ikke betød noget af kofangeren var revet af. Konen
>> måtte selv betale alt, selv om ejeren måtte ud og hjælpe hende med at få
>> bilen fra af vaskemaskinen.....så fin service fra Shell. De beregnede
>> nemlig ikke ekstra for ejerens ulejlighed med at skulle ud af butikken og
>> stå og bikse bilen fri.
>
> Er du sikker på, du/I talte med _ejeren_ af stationen og ikke blot en
> ansat i SHELL.?
Ja det sagde hun
> Prøvede du/I at skrive/henvende jer direkte til Shell..?
Næh hun accepterede bare. Jeg var blevet tosset hvis det var mig.
> Tog du/I billeder (mobilos) af bilen og skaderne..?
Næh
--
Tom
| |
BJ (21-02-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-02-07 19:37 |
|
"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:45dc90b0$0$15885$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
KLIP
>> Er du sikker på, du/I talte med _ejeren_ af stationen og ikke blot en
>> ansat i SHELL.?
>
> Ja det sagde hun
O.k., jeg tror nu ikke vedkommende var _ejeren_, men blot en ansat lokal
bestyrer.
>> Prøvede du/I at skrive/henvende jer direkte til Shell..?
>
> Næh hun accepterede bare. Jeg var blevet tosset hvis det var mig.
?????? .. jeg er målløs og ville reagere som du.
>> Tog du/I billeder (mobilos) af bilen og skaderne..?
>
> Næh
Dumt, men hvis ikke mobilos kunne/kan, er der ikke noget at sige til det..;)
--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~
| |
Mogens... (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Mogens... |
Dato : 21-02-07 19:39 |
|
"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:45dc90b0$0$15885$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> Ja konen har da oplevet...
> Jeg var blevet tosset, hvis det var mig...
Hos os er det det samme - vi er nemlig gift og deler dermed alt...
| |
BJ (21-02-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-02-07 19:41 |
|
"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:gl0Dh.34376$E02.13688@newsb.telia.net...
KLIP
>>>> Ja konen har da oplevet...
>
>> Jeg var blevet tosset, hvis det var mig...
>
> Hos os er det det samme - vi er nemlig gift og deler dermed alt...
Samme her (ihukommende regningen på konens defekte xenonlys..du ved).
--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~
| |
Mogens... (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Mogens... |
Dato : 21-02-07 19:47 |
|
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45dc9234$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Samme her (ihukommende regningen på konens defekte xenonlys..du ved).
Men ikke inkl. kreditnota'en
| |
BJ (21-02-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-02-07 21:20 |
|
"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:5t0Dh.34380$E02.13657@newsb.telia.net...
KLIP
>> Samme her (ihukommende regningen på konens defekte xenonlys..du ved).
>
> Men ikke inkl. kreditnota'en
Samme hul ind såvel som ud (på privatdelen)..
--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~
| |
Sætterniissen (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Sætterniissen |
Dato : 21-02-07 19:27 |
|
"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse
news:45dc6bcd$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Et af vore medlemmer i Swift Club Denmark har været en tur i vaskehallen
> hos Shell, Park Allé i Brøndby. Det fortryder vedkommende bittert.
>
> Vaskemaskinen har decideret revet lakken af bilen flere steder på både
> sider, bagklap og tag.
>
> Ejeren af Shell-stationen har afvist ethvert ansvar for skaderne, og
> faktisk pure nægtet at deres vaskehal kunne have foresaget de pågældende
> skader.
> Og medlemmets forsikringsselskab kræver, at Shell-stationen vedkender sig
> skyld.
>
> Har andre oplevet noget lign, enten hos Shell eller andre, og har et godt
> råd? Er det evt. en sag for Forbrugerklagenævnet?
> (Undlad venligst at komme med kommentarer alá: "lad være at vaske bilen i
> vaskehal" - det er ligesom for sent nu.)
>
Mon ikke Swift også på det punkt er udført så dårligt, at den ikke kan tåle
vand og sæbe.
Knud
| |
Jacob (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Jacob |
Dato : 21-02-07 20:17 |
|
"Sætterniissen" <satteniisen@bit.lk> skrev i en meddelelse
news:45dc8ee5$0$45995$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Mon ikke Swift også på det punkt er udført så dårligt, at den ikke kan
> tåle vand og sæbe.
Kan du høre dåselatteren i baggrunden? Nej vel?. Klap i.
| |
Peter Fischer (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Peter Fischer |
Dato : 21-02-07 21:11 |
|
Jacob skrev:
> "Sætterniissen" <satteniisen@bit.lk> skrev i en meddelelse
> news:45dc8ee5$0$45995$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Mon ikke Swift også på det punkt er udført så dårligt, at den ikke kan
>> tåle vand og sæbe.
>
> Kan du høre dåselatteren i baggrunden? Nej vel?. Klap i.
Det kan være at han hører stemmer? .-)
m.v.h.
Peter Fischer, Slangerup
| |
BJ (21-02-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 21-02-07 21:21 |
|
"Peter Fischer" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse
news:45dca74e$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
KLIP
>> "Sætterniissen" <satteniisen@bit.lk> skrev i en meddelelse
>> news:45dc8ee5$0$45995$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Mon ikke Swift også på det punkt er udført så dårligt, at den ikke kan
>>> tåle vand og sæbe.
>>
>> Kan du høre dåselatteren i baggrunden? Nej vel?. Klap i.
>
> Det kan være at han hører stemmer? .-)
Er det ikke Knud... han lider af personlighedsspaltning (har et hav af
alias)..?
--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~
| |
Per Henneberg Kriste~ (22-02-2007)
| Kommentar Fra : Per Henneberg Kriste~ |
Dato : 22-02-07 05:59 |
|
BJ wrote:
>>> "Sætterniissen" <satteniisen@bit.lk> skrev i en meddelelse
>>> news:45dc8ee5$0$45995$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>> Mon ikke Swift også på det punkt er udført så dårligt, at den ikke
>>>> kan tåle vand og sæbe.
> Er det ikke Knud... han lider af personlighedsspaltning (har et hav af
> alias)..?
Knud har kørt for meget på ulovlig knallert og har for længst fået hjernen
blæst ud.
--
Per, Esbjerg
Ski sælges med bæretaske, størrelse passer til 175-180 cm person, kr. 500
| |
Mogens... (21-02-2007)
| Kommentar Fra : Mogens... |
Dato : 21-02-07 19:31 |
|
"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse
news:45dc6bcd$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Et af vore medlemmer i Swift Club Denmark har været en tur i vaskehallen
> hos Shell, Park Allé i Brøndby. Det fortryder vedkommende bittert.
> Vaskemaskinen har decideret revet lakken af bilen flere steder på både
> sider, bagklap og tag.
> Ejeren af Shell-stationen har afvist ethvert ansvar for skaderne, og
> faktisk pure nægtet at deres vaskehal kunne have foresaget de pågældende
> skader.
> Og medlemmets forsikringsselskab kræver, at Shell-stationen vedkender sig
> skyld.
> Har andre oplevet noget lign, enten hos Shell eller andre, og har et godt
> råd?
Jeg oplevede i Frankrig, at en Shellstation ødelagde min bil. Ejeren var
hamrende
ligeglad, hvorfor jeg betalte for opgaven med mit Shellkort. Efterfølgende
kon-
taktede jeg Shell i DK, da vi var kommet hjem. De gik ind i sagen og
refunderede
alle udgifter inkl. nye fælge - og tog så "snakken" med tankpasseren
bagefter !
| |
claus b. p. (21-02-2007)
| Kommentar Fra : claus b. p. |
Dato : 21-02-07 23:30 |
|
"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> wrote in message
news:45dc6bcd$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Et af vore medlemmer i Swift Club Denmark har været en tur i vaskehallen
> hos Shell, Park Allé i Brøndby. Det fortryder vedkommende bittert.
>
> Vaskemaskinen har decideret revet lakken af bilen flere steder på både
> sider, bagklap og tag.
>
Hvis det er ridser vil jeg købe ideen, hvis lakken falder af i flager, er
det lakeringen der er et problem med. De fleste bilmærker har haft problemer
med dette af og til siden man gik over til nyere mere miljøvenlige lakker.
Et utal af biler er blevet omlakeret på den konto. Få fx. FDM til at
undersøge lakken, så du kan rette henvendelse det rigtige sted.
/Claus
| |
Kong Gulerod (22-02-2007)
| Kommentar Fra : Kong Gulerod |
Dato : 22-02-07 10:47 |
|
"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> wrote in message
news:45dc6bcd$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Et af vore medlemmer i Swift Club Denmark har været en tur i vaskehallen
> hos Shell, Park Allé i Brøndby. Det fortryder vedkommende bittert.
>
> Vaskemaskinen har decideret revet lakken af bilen flere steder på både
> sider, bagklap og tag.
>
det er jo forskellige børster, måske lakken var dårlig fra start af?.
| |
Fam. Olsen (23-02-2007)
| Kommentar Fra : Fam. Olsen |
Dato : 23-02-07 15:37 |
|
"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse
news:45dc6bcd$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
Som jeg læser det, så er bilens kaskoforsikring inde over. Så må de jo dække
skaden i første omgang og så tage kampen op med Shell eller Suzuki. Alt
efter hvor de mener at kunne kræve regres. Det kan ikke være noget at
bilejeren skal blandes ind i.
MVH Niels
| |
Peter Fischer (24-02-2007)
| Kommentar Fra : Peter Fischer |
Dato : 24-02-07 13:35 |
|
Fam. Olsen skrev:
> "Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse
> news:45dc6bcd$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
>
> Som jeg læser det, så er bilens kaskoforsikring inde over. Så må de jo dække
> skaden i første omgang og så tage kampen op med Shell eller Suzuki. Alt
> efter hvor de mener at kunne kræve regres. Det kan ikke være noget at
> bilejeren skal blandes ind i.
Fuldstændig enig.
Af en eller anden grund betragter kunder dog disse former for bilskader
som "noget andet" end andre bilskader, hvorfor de også mener at det skal
håndteres anerledes end andre bilskader.
m.v.h.
Peter Fischer, Slangerup
| |
Ukendt (24-02-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 24-02-07 17:42 |
|
"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse
news:45dc6bcd$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> (Undlad venligst at komme med kommentarer alá: "lad være at vaske bilen i
> vaskehal" - det er ligesom for sent nu.)
...bare til en anden gang..lad være at vaske bilen i Shells vaskehal...
| |
Jacob (24-02-2007)
| Kommentar Fra : Jacob |
Dato : 24-02-07 20:36 |
|
"Egue" <-> skrev i en meddelelse
news:45e06ae7$0$865$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse
> news:45dc6bcd$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
>
>> (Undlad venligst at komme med kommentarer alá: "lad være at vaske bilen i
>> vaskehal" - det er ligesom for sent nu.)
> ..bare til en anden gang..lad være at vaske bilen i Shells vaskehal...
Den kommentar siger faktisk en hel del om dig...
| |
Ukendt (25-02-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 25-02-07 16:54 |
|
"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse
news:45e093ab$0$176$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "Egue" <-> skrev i en meddelelse
> news:45e06ae7$0$865$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> "Jacob" <no-d@mn-spam.ok> skrev i en meddelelse
>> news:45dc6bcd$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>
>>
>>> (Undlad venligst at komme med kommentarer alá: "lad være at vaske bilen
>>> i vaskehal" - det er ligesom for sent nu.)
>
>> ..bare til en anden gang..lad være at vaske bilen i Shells vaskehal...
>
> Den kommentar siger faktisk en hel del om dig...
Kom glad igen min dreng
| |
|
|