Listen med senest åbnede dokumenter er fo
Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 21-02-07 11:10

Hej.

For et par dage siden kom der en automatisk opdatering til min Office
XP, og siden den er blevet installeret, har jeg ikke længere listen med
de fire senest åbnede dokumenter nederst i Filer-menuen.

Nogen der ved, hvordan man får den tilbage?

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

www.mzh.dk

Fra : Leo Heuser

Dato : 21-02-07 14:39

"Mikkel Z. Herold" <mikkel@[remove_this]mzh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fire senest åbnede dokumenter nederst i Filer-menuen.
>
> Nogen der ved, hvordan man får den tilbage?

Hej Mikkel

I word:
Prøv at vælge Funktioner > Indstillinger og arket "Generelt"
Der skal være hak i "Vis senest åbnede filer."

I Excel hedder arket "Standard"

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 22-02-07 11:19

On 21-02-2007 14:39 Leo Heuser wrote:
> Prøv at vælge Funktioner > Indstillinger og arket "Generelt"
> Der skal være hak i "Vis senest åbnede filer."

Der var sat kryds - men på forunderlig vis er filerne begyndt at dukke
op i dag, så nu har problemet løst sig selv. Det har ikke virket i mange
dage, men nu virker det altså igen - meget mystisk!!!

Mikkel

Fra : Leo Heuser

Dato : 22-02-07 21:49

> [...]
> i dag, så nu har problemet løst sig selv. Det har ikke virket i mange
> dage, men nu virker det altså igen - meget mystisk!!!

Det er sikkert på grund af snevejret

Leo