Margenindstillinger
Fra : Tine Faith Rasmussen

Dato : 20-02-07 10:29

Hej Nyhedsgruppe

Jeg skal printe et worddokument indeholdende et baggrundsbillede og en tabel
ud, men mit problem er at mit billede beskæres automatisk i kanterne da det
går ud over margen. Jeg har været inde i sideopsætningen og sætte margen til
0 eller 1, men dette havde ingen effekt. Min printer laver selvfølgelig en
margen når den printer, men margen på dokumentet er langt større. Desuden
kan jeg se på min vis udskrift at billedet bliver beskåret.

Hvordan kan dette løses?

Mvh Tine

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 20-02-07 10:34

"Tine Faith Rasmussen" <tfr@REMOVETHISmobel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> margen når den printer, men margen på dokumentet er langt større. Desuden
> kan jeg se på min vis udskrift at billedet bliver beskåret.

Ret enkelt - beskær billedet i et billedbehandlingsprogram så det passer til
siden.

Mvh Charlotte