netværksgenvej i dock
Fra : Martin Helbo

Dato : 21-02-07 09:19

Hej

Jeg har genveje til 5 shares på vores server liggende i docken, så jeg
nemt kan få adgang til dem. Jeg er nu kommet til at trække det ene ikon
væk fra docken, og kan ikke få det tilbage igen.
Når jeg trækker ikonet derned, smutter det bare tilbage igen.

Jeg kan sagtens få adgang til shared ved at bruge Netværk>server>share i
finder, men det andet er jo noget nemmere.

Det er en Windows 2003 small business server, jeg bruger OS/X 1.4.8

Håber det giver mening, og at nogen kan hjælpe.

Mvh
Martin Helbo

Fra : Jesper

Dato : 23-02-07 02:51

Martin Helbo <helbo@_FJERN_thedude.dk> wrote:

> [...]
>
> Det er en Windows 2003 small business server, jeg bruger OS/X 1.4.8
>
> Håber det giver mening, og at nogen kan hjælpe.

Har du prøvat at oprette henvisningtil den mountede serverdisk og putte
den i docken?
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Martin Helbo

Dato : 23-02-07 18:05

Jesper wrote:

> Har du prøvat at oprette henvisningtil den mountede serverdisk og putte
> den i docken?

Ja, det vil den godt. Men så er der jo et grimt henvisningsikon
Jeg kan ikke forstå at det ikke virker, de andre drev vil fint ligge
dernede.

/Martin