Ny iBook2 og OS X (og dvd hack)
Fra : Jan Richardy

Dato : 01-07-01 01:43

Heya ...

Er der nogen som ved, om man ligesom amerikanerne, kan få OS X gratis til
sin nye iBook2 ? og hvordan ?

Og nu vi er ved spørgsmålene, er der så nogen som har fundet et region free
firmware hack til det toshiba SD-R2002 dvd/cd-rw drev, som sidder i
combo-modellen ? Jeg vil egentlig også gerne kunne se mine region 1 film,
jo.

Ellers må jeg sige at den nye iBook er en KANON maskine. Lækker stil, lækker
skærm og lækkert at kunne se DVD og brænde cd'er "on the road" ... Den kan
helt sikkert anbefales.

Tak for opmærksomheden

---

JanR

Fra : Dennis Højsholt

Dato : 01-07-01 10:14

Hej Jan,

Ja, du kan godt få Mac OS X gratis til din nye iBook. Eller det vil sige
næsten gratis, for der skal betale et lille beløb til porto.
Tjek dette link:
http://www.apple.com/dk/macosx/uptodate/uptodate.html
Combo drevet kan jeg desværre ikke hjælpe med.

Med venlig hilsen

Dennis Højsholt

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 01-07-01 10:59

Jan Richardy <jan@richardy.dk> wrote:

> Heya ...
>
> Er der nogen som ved, om man ligesom amerikanerne, kan få OS X gratis til
> sin nye iBook2 ? og hvordan ?

Denne side er nok, hvad du lede efter:

http://www.apple.com/dk/macosx/uptodate/uptodate.html

--