Ordre
Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 20-02-07 18:03

Hej
Jeg skal lave en side hvorman kan bestille forskellige værktøjer og samtidig
skrive sit navn og adresse så det sendes til vores email
Problemet ligger i at få adresse feltet i venstre side og alle tingene i
højre side
kan det lade sig gøre ,. så der kun er en sende knap
Mvh Per

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 20-02-07 19:17

Hej Per
Nu skriver du ikke hvilken version af FP du anvender, men i min (2003 Dk)
kan du styre dine felter ved at klikke på dem - så de er akive, og så bruge
formateringsknapperne i menulinierne for Højrestilling - Centrering -
Venstrestilling
Knappen du vil af med klikke du på så den aktiveres, og højreklikker
derefter og vælger Klip
Så er den væk.

John
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1071

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 27-02-07 16:46

Jeg tror det er 2000
Jeg har lavet det ,mangler bare at få det udvgivet så jeg kan se om det
virker
Tak for hjælpen

"John Senius-Jørgensen" <sletaltfoerdettejsj@senius.dk> skrev i en
meddelelse news:45db3b5f$0$184$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 09-03-07 16:46

virker ikke
får en fejl meddelse --- mangler resource kit til frontpage serverudvidelse
..
hvad er det og hvor får jeg det ??

Per