E-Mail
webnoob 5265
Det der mail
Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 20-02-07 14:30

Det der mail. Er der noget system i det?
--
Svend Olaf

Fra : MN

Dato : 20-02-07 14:42

"Svend Olaf Mikkelsen" <svolaf@partitionsupport.com> skrev i meddelelsen
> Det der mail. Er der noget system i det?
> --
Ork ja.

Mogens

Fra : Henning

Dato : 20-02-07 15:25

On Tue, 20 Feb 2007 13:29:37 GMT, svolaf@partitionsupport.com (Svend
Olaf Mikkelsen) wrote:

>Det der mail. Er der noget system i det?

Nej, bliv ved med skrivemaskinen og kuverterne. Det er også
hyggeligere at snakke med postbudet hver formiddag

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 20-02-07 20:59

Henning skrev:

> Nej, bliv ved med skrivemaskinen og kuverterne. Det er også
> hyggeligere at snakke med postbudet hver formiddag

Sig mig: Hvor er det henne, postbudet har tid til at (hygge)snakke
hver formiddag?

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Rap

Dato : 21-02-07 11:42

"Svend Olaf Mikkelsen" <svolaf@partitionsupport.com> skrev i en meddelelse
> Det der mail. Er der noget system i det?
> --
> Svend Olaf

Hvis jeg kikker i min indbox er der absolut ikke noget system

vh

lars

Fra : Desserten

Dato : 21-02-07 13:56

"Rap" <Rap_63@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Svend Olaf Mikkelsen" <svolaf@partitionsupport.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvis jeg kikker i min indbox er der absolut ikke noget system

Hvad betyder "kikker"...........det ord er jeg aldrig stødt på før...??

Fra : L.E.P.

Dato : 21-02-07 14:21

Wed, 21 Feb 2007 13:56:12 +0100, skrev "Desserten"
<FuckOff@SpamFucker.Zero> :

>Hvad betyder "kikker"...........det ord er jeg aldrig stødt på før...??

Nå da da - du er måske (ord)blind? Håber ikke du slog dig

Hilsen Lars

Fra : Desserten

Dato : 21-02-07 14:26

> Nå da da - du er måske (ord)blind? Håber ikke du slog dig

Nåe......nu er jeg med....han mente "kigger".............dumme mig

Fra : John

Dato : 21-02-07 14:43

"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> skrev i en meddelelse

> dumme mig

- ganske enig :)

John

Fra : Leonard

Dato : 21-02-07 15:57

"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> wrote:

>Nåe......nu er jeg med....han mente "kigger".............dumme mig

Ja, det er rigtigt dumt at forsøge at gøre grin med andres stavemåder
og ikke god skik på usenet. Det bliver endnu dummere når man gør sig
smart på noget der ikke er en fejl.
Ifølge retskrivningsordbogen er begge stavemåder tilladt.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : -=JF=- arb

Dato : 26-02-07 15:26

> .............dumme mig

Ja, for satan - dumme dig!!!

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 21-02-07 14:25

"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> posting:

>Hvad betyder "kikker"...........det ord er jeg aldrig stødt på før...??

At kigge. Der er valgfrihed ml. "kigge" og "kikke".
http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet?M=1&P=kikke&S.x=0&S.y=0

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Thore

Dato : 21-02-07 15:41

On Wed, 21 Feb 2007 14:24:34 +0100, Christian Bohr-Halling
<nospam@cbh.softwolves.dk> wrote:

>"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> posting:

>At kigge. Der er valgfrihed ml. "kigge" og "kikke".
>http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet?M=1&P=kikke&S.x=0&S.y=0

Så må man altså snart lære redaktøren af retskrivningsordbogen godt
dansk...

Til realeksamen i 1970 fik jeg kun et 11-tal i dansk diktat, fordi der
var en stavefejl. Jeg var kommet til at stave højttaler med et 't'...:(
Og nu er det 'tilladt' at stave højttaler med et 't'...

Hmprffff...:( (For uinviede betyder det: 'Så fik jeg luft'..:)

Fordi alle gør det er det jo ikke 'lovligt' at ændre 'loven'....

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 21-02-07 22:49

On Wed, 21 Feb 2007 15:41:00 +0100, Thore wrote:

> Til realeksamen i 1970 fik jeg kun et 11-tal i dansk diktat, fordi der
> var en stavefejl. Jeg var kommet til at stave højttaler med et 't'...:(
> Og nu er det 'tilladt' at stave højttaler med et 't'...

Dengang måtte man heller ikke skrive majonæse, og man måtte godt
skrive milieu.

Such is life, for nu at bruge et godt dansk udtryk.

> Fordi alle gør det er det jo ikke 'lovligt' at ændre 'loven'....

For sprog, faktisk jo.

Mvh.

--
"My internal clock is on Tokyo time." Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk