Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
hvordan måler man temperaturen på harddisk~
Fra : Punish the deed, NOT~

Dato : 21-02-07 16:58

jeg læste i dag at den helst skulle være 40 grader og så tænkte jeg at
det kunne være spændende at se hvor varm den er men hvilket software
bruger man til det ?

Fra : John

Dato : 21-02-07 17:21

"Punish the deed, NOT the breed" <Pet your pit@dont pit your
pet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg at
> det kunne være spændende at se hvor varm den er men hvilket

Forudsat din pc er udstyret med de nødvendige sensorer:

Gratis Everest Home Edition 1.51, kan downloades her:

http://oldversion.com/program.php?n=everesthome

Programmet gi'r også mange andre oplysninger om din pc.

Mvh John

Fra : Punish the deed, NOT~

Dato : 21-02-07 18:53

tak for linket men jeg kan ikke se temperatur på harddisken nogen
steder i programmet ? findes der andre programmer ?

Fra : John

Dato : 21-02-07 19:06

pet.dk> skrev i en meddelelse

> tak for linket

Velbekomme

> men jeg kan ikke se temperatur på harddisken nogen
> steder i programmet ?

Hvis du kan se andre temperaturer, men ikke for harddisken, så
har din pc ikke den nødvendige sensor. Temperaturerne finder du
under: PC>Sensorer.

> findes der andre programmer ?

Jep, men det løser ikke problemet. (Jeg kan heller ikke se
temperaturen for min harddisk)

Mvh John

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 21-02-07 22:55

> Forudsat din pc er udstyret med de nødvendige sensorer:
>
> Gratis Everest Home Edition 1.51, kan downloades her:
>
> http://oldversion.com/program.php?n=everesthome

Jeg vil nu anbefale at man downloader version 2.20.405 på samme side,
som er den nyeste af de "gamle" gratis versioner.

> Programmet gi'r også mange andre oplysninger om din pc.
>
> Mvh John
Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : John

Dato : 21-02-07 23:59

"Rasmus Bertelsen" <rasbert@nowhere.invalid> skrev i en
meddelelse

> Jeg vil nu anbefale at man downloader version 2.20.405 på samme
> side,
> som er den nyeste af de "gamle" gratis versioner.

- mener at ku' huske, at dén version ikke viser installeret
software; ret mig, hvis jeg ta'r fejl :)

John

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 22-02-07 12:38

> - mener at ku' huske, at dén version ikke viser installeret software; ret
> mig, hvis jeg ta'r fejl :)
>
> John
Jo. Det er rigtigt.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Kim

Dato : 22-02-07 10:16

On Wed, 21 Feb 2007 16:58:26 +0100, "Punish the deed, NOT the breed"
<Pet your pit@dont pit your pet.dk> wrote:

>jeg læste i dag at den helst skulle være 40 grader og så tænkte jeg at
>det kunne være spændende at se hvor varm den er men hvilket software
>bruger man til det ?

Det er lykkedes dig at sende det samme indlæg til 2 forkerte grupper.

Den rette gruppe til spørgsmål om harddiske er :

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Allan J

Dato : 22-02-07 11:50

Punish the deed, NOT the breed har bragt dette til os:

http://hddlife.com/eng/index.html klarer den opgave