Forbindelsen til skærm ryger ...
Fra : Claus Vitting

Dato : 21-02-07 08:03

Jeg har netop købt TV-fladskærm, som via DVI-kabel er forbundet med ny PC
med MediaCenter (Vista)

Grafikkort er GeForce 7300SE

Når PC booter vises forbindelsen korrekt, men efter ca. 30 sekunder i
opstartsfasen, ryger forbindelsen til TV-fladskærmen.

Har også alm. PC-skærm tilsluttet via VGA, og det har fungeret i nogle dage.

Jeg mener - hvor mærkeligt det end lyder - at den af sig selv er begyndt at
slå fladskærmen fra. Det har i hvert fald virket nogle dage ...

Skulle det ikke være muligt, at have begge skærme tilsluttet samtidigt?

Jeg har prøvet at se egenskaber for skærmindsilling, men finder ikke rigtigt
noget sted at vælge den ene eller anden skærm som primær eller standard?

Nogle som har et bud?

På forhånd tak.

Claus