Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvad kan dette kort ATI Mobility Radeon X1~
Fra : jama

Dato : 20-02-07 10:23

ATI Mobility Radeon X1350 grafikkort med 128MB delt ram, da knægten spiller
og det gør jeg ikke, kan det noget?
Mvh.Jama

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-02-07 12:57

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i meddelelsen
> ATI Mobility Radeon X1350 grafikkort med 128MB delt ram, da knægten
> spiller og det gør jeg ikke, kan det noget?
> Mvh.Jama
Det kommer an på hvad han spiller, det har 128 mb delt ram det vil sige at
kortet nok kun har
64 mb selv resten tager det fra pc'en ram, de nye spil skal han nok ikke
regne med..

Kurt

Fra : jama

Dato : 20-02-07 18:47

Kurt Lund wrote:
> [...]
> sige at kortet nok kun har
> 64 mb selv resten tager det fra pc'en ram, de nye spil skal han nok

Ja det var jo ikke mege, det kunne. DataBladet lavede ellers en Test, på
netop dette Kort, og prøvede det enda på Tidens Mest Ram krævene spil, enda
2 forskellige. De, altså DataBladet skrev, at det (grafikkortet) først måtte
Gi Op da De skruede Helt op for De exstreme ydelser, Kortet kunne præsterer.
Så Jeg Må gå ud fra, at Vi, ikke kan stole på Disse test, som De forskellige
ComputerBlade skriver?
Har længe haft en mistanke om, om De Bladene blev betalt eller lign, for at
skrive om netop Disse Test? Og gi et posetivt svar? Er Jeg helt ude i Hampen
her.
Mvh.Jama
Jeg takker for svaret.

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-02-07 23:04

> [...]
> Har længe haft en mistanke om, om De Bladene blev betalt eller lign, for
> at skrive om netop Disse Test? Og gi et posetivt svar? Er Jeg helt ude i

Jeg ved ikke hvad for et blad du snakker om, men de er mest til
underholdning ;)
Men min PC er med en Intel Dualcore 3,4 Ghz - 2 gb DDR2 ram og 300 GB Sata2
HD og et Geforce 7600GS
med 512 mb ram og den kan Battlefield 2 næsten ligge ned.
Så tænk på en Bærebar med et 7300 med 128 mb delt ram ;)

Kurt

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-02-07 23:18

SORRY forkert kort jeg beskrev
> [...]
> med 512 mb ram og den kan Battlefield 2 næsten ligge ned.
> Så tænk på en Bærebar med et X1350 med 128 mb delt ram ;)
Det svarer til GF 7300 med 128 mb delt ram, og det RYKKER ikke meget i
spil.

Fra : jama

Dato : 21-02-07 00:29

Kurt Lund wrote:

> [...]
> med 512 mb ram og den kan Battlefield 2 næsten ligge ned.
> Så tænk på en Bærebar med et 7300 med 128 mb delt ram ;)

Jeg taler om denne test, DataBladet lavede så kan du selv læse.
http://www.altomdata.dk/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=2353
jama

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-02-07 21:40

"> Jeg taler om denne test, DataBladet lavede så kan du selv læse.
> http://www.altomdata.dk/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=2353
> jama

Hej Jama
Jeg havde godt læst den test da jeg så den igen

WOW og Oblivion nå skulle de kræve meget at en pc AHA,
de pcer jeg har set de spil kører på bruger ca 800 mb ram, eks. BF2 bruger
ca 1,5-1,7 gb ram
Denne pc de prøver her har
1 gb ram Vista alene bruger ca. 550-650 mb ram
Intel Core Duo T2050 processor det er en 1,6 GHz cpu. Den rykker nu ikke
meget
Den scorer 3.3 i Vista, min pc scorer 4,9 i Vista og min pc er ikke hurtig
men heller ikke langsom.
Det er en udemærket bærbar pc til prisen igen tvirvl om det, men skal man
spille med Vista er 2 GB ram nødvendig
hvis man ikke ville sidder og vente på at apillet skal loade for med 1 gb
ram hemter Vista rammen på harddisken.
Hvis din søn skal have en pc der kan spille så køb en stationær pc, der for
i over det dobbelte i kræfter til samme pris.

Håber det kan hjælpe dig lidt
Mvh
Kurt

Fra : jama

Dato : 21-02-07 23:30

Kurt Lund wrote:
> [...]
> Hvis din søn skal have en pc der kan spille så køb en stationær pc,
> der for i over det dobbelte i kræfter til samme pris.

tak for dit svar, altid rart at få nye ting at vide.
jama