Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
hvilket passivt kølet grafikkort?
Fra : kjeldsen

Dato : 20-02-07 04:53

jeg har et gf 4200 agp kort og vil nu have det skiftet til et passivt kølet
kort som er mindst lige så godt som det gamle men ikke behøver at være mange
gange bedre.
mit mb tar både agp og pci-e så anbefalinger til begge sokler er velkomne.

Takker for evt.indsats.

Fra : ttoet

Dato : 23-02-07 20:39

kjeldsen wrote:
> [...]
> at være mange gange bedre.
> mit mb tar både agp og pci-e så anbefalinger til begge sokler er

Hej.

Hvad med et GF 6200 kort? Det fås passivt kølet, og kan være en udmærket
erstatning for et TI 4200 kort. Det kan leveres både i AGP udførelse og
pci-e.

Det har erstattet mit afbrændte TI 4200 kort, og jeg har ingen problemer med
det. Det skal dog siges at jeg heller ikke bruger computeren til at spille
på. Gamere har sikkert en del indvendinger mod kortet .

Thoeger