WinAUE
Fra : Kim2000

Dato : 19-02-07 22:32

Efter at have fået WinUAE op og køre har jeg (gen)opdaget at den basale
WB3.1 ikke er meget bevendt. Der mangler jo en masse små programmer, PPMore
og en masse andre småting. Og det er svært at finde tingene i dag.

Er der nogen, der vil dele en harddisk fil med mig?

mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-02-07 23:14

Kim2000 skrev:

> [...]
> finde tingene i dag.
> Er der nogen, der vil dele en harddisk fil med mig?

Det vil manden bag "amiga in a box"
http://aiab.emuunlim.com/

Her får du en fint konfigureret workbench med en smule eyecandy.

Det er endda utroligt nemt at installere HDspil på den måde.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Kim2000

Dato : 20-02-07 13:45

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> skrev i en meddelelse

> Det vil manden bag "amiga in a box"
> http://aiab.emuunlim.com/
>
> Her får du en fint konfigureret workbench med en smule eyecandy.
>
> Det er endda utroligt nemt at installere HDspil på den måde.

Han er en skat

Det eneste man skal have i tankerne er, at huske at vælge hans
konfiguration, og at ens harddisk skal hedde Workbench. Ellers giver resten
sig selv. Jeg skal love for det nu ser bedre end den A1230 jeg havde i 1998.
mvh
Kim

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-02-07 17:01

Kim2000 skrev:

> Det eneste man skal have i tankerne er, at huske at vælge hans
> konfiguration, og at ens harddisk skal hedde Workbench.

Ja det havde været på sin plads, men er vist ikke så afgørende..
>Ellers giver
> resten sig selv. Jeg skal love for det nu ser bedre end den A1230 jeg
> havde i 1998. mvh

Glad for at du kan lide den, for jeg kan ikke :) Er ikke så vild med hans
valg af docks, icons ,tools og den slags ting, men systemet fungerer og er
nemt at gå til som du sikker har erfaret. Jeg har smidt min A1200 hd over
på den, så jeg har mine gamle indstillinger, med alle de "rigtige"
programmer.

OS4 er dog efterhånden at foretrække, men kræver lidt andet hardware