The Godfather
Fra : Janton

Dato : 16-02-07 17:34

Hej
Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan man
kommer ud af en bil? Har prøvet alt der står i control settins.

Mvh Jan

på forhånd tak

Fra : /Ole

Dato : 16-02-07 17:46

"Janton" <jantondering@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan man
> kommer ud af en bil? Har prøvet alt der står i control settins.

Tryk "enter" så kommer du ud.

/Ole

Fra : Diablo

Dato : 16-02-07 23:06

Hey der, hvis det er en "knækket version", kan du glemme at komme ud af
bilen. med mindre du finder en rigtige "knæk". Ellers klikker du bare på
"Enter"

Mht. knæk, prøv www.megagames.com

Mvh. Diablo

Fra : Janton