Fejl i Call Of Duty 2
Fra : Jas

Dato : 15-02-07 21:59

hejsaa

har installeret Call Of Duty 2 på min Pentium 4 maskine med et intel
grafikkort på bundkortet osv...

Når jeg vil starte får jeg følgende fejl:
En lille boks på skærmen hvor der står:

DirectX encountered an unrecoverable error.
Check the directx FAQ for possible solutions.

Jeg har tjekket den faq og prøve at hente directx og installere igen men
stadig samme fejl...

Nogen forslag...

Jan

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-02-07 22:53

Jas wrote:

> har installeret Call Of Duty 2 på min Pentium 4 maskine med et intel
> grafikkort på bundkortet osv...

Der er grænser for hvad du kan trække ud af et onboard gfx kort

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : flemse

Dato : 16-02-07 17:08

hvis du bruger xfire så prøv at lukke den inden du starter spillet ...

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 16-02-07 21:33

> [...]
> Check the directx FAQ for possible solutions.
>
> Jeg har tjekket den faq og prøve at hente directx og installere igen men stadig samme fejl...

Køb et grafikkort,,,

Fra spillets bagside,,,
Minimum System requirement

3D hardware - 100% DirectX 9.0 compatible 64MB

Supported Chipsets:
Ati 8500,9000,9200,9500,96009700,9800,x300,x550,600,x700,x800,x850
Geforce 2 ultra, 3ti,4ti,5(fx),6,7 series or better.

Jan Rasmussen