Hvorfor skal det være så svært at spille p~
Fra : Kim2000

Dato : 15-02-07 19:53

Her køber man Devastation, installere det og så får man følgende besked, at
man ikke må have en debugger kørende. Det betyder at programmerne winice
og/eller Softice ikke må køre? Og hvad fanden er det så? Hvorfra skulle jeg
vide? Og hvorfor skal jeg overhovedet belemres med den slags ævl? Slå lortet
fra fra hvis det ikke kan arbejde med det tændt og så tænd det igen når jeg
lukker spillet.

Kort sagt, hvad er det for noget jeg skal lukke ned?

Jeg har XP, som spillet hævdes på pakken at kunne køre med. Åbenbart er det
heller ikke muligt at finde et patch til spillet, da man skal betale for
alle de steder jeg har været rundt til eller også bliver man kastet rundt
mellem siderne uden nogensinde at komme nærmere på målet.

mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Lars Jensen

Dato : 15-02-07 19:56

Kim2000 skrev:
> [...]
> lukker spillet.
>
> Kort sagt, hvad er det for noget jeg skal lukke ned?

Du skulle vel ikke have Alcohol eller Daemontools installeret?

> mvh
> Kim

Lars B

Fra : Kim2000

Dato : 15-02-07 20:14

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Du skulle vel ikke have Alcohol eller Daemontools installeret?

Daemontools har jeg ikke, alcohol ser ud til at jeg har fjernet igen, i
hvert fald kan jeg ikke se den hverken i kontrolpanel eller i startmenu.
mvh
Kim

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 17-02-07 10:05

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse news:45d4abf1$0$52127$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> man skal betale for alle de steder jeg har været rundt til eller også bliver man kastet rundt mellem siderne uden nogensinde at

www.gamecopyworld.com har en nocd patch, har du prøvet den.

"PC" "Game Index" "A-F"

Jan Rasmussen

Fra : Kim2000