Ej kan det passe Vista sutter røv til at k~
Fra : CC

Dato : 15-02-07 18:35

Spil hakker rimeligt pænt under mit nye flotte Vista som ellers er meget
lækkert
Har alle nye drivere til bundkort grafikkort mm ...
Køre med Nvidias 100.64 driver
Alt kørte bare fuldstændigt flydende i alle spil og med alt på "High" i XP
Nogen som oplever det samme ?????

Amd 4600+ X2
Asus A8N-sli premium
Inno3d 2 stk geforce 7800gt slimode
2 gb corsair ddr 3200
Maxtor 160 gb Sata

Fra : Klaus G.

Dato : 15-02-07 18:46

> [...]
> Køre med Nvidias 100.64 driver
> Alt kørte bare fuldstændigt flydende i alle spil og med alt på "High" i XP
Jeps, det er meget normalt at bla. GFX drivere ikke er optimale til et nyt
styresystem. Derfor maange venter med at upgradere til Vista hvis de spiller
spil... Det samme var tilfældet da XP kom :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Lars Jensen

Dato : 15-02-07 18:50

CC skrev:
> [...]
> Køre med Nvidias 100.64 driver
> Alt kørte bare fuldstændigt flydende i alle spil og med alt på "High" i XP

Oplever ikke helt det samme, men andre spøjse problemer.

Intel 2,67@3,2Ghz Core2Duo (E6700)
Asus P5N-E32 Sli
2 Gbyte ram (799Mhz)
Club 3D 8800GTX (med de nye DX10 drivere)
400Gbyte Seagate disk

Jeg har haft flere spil jeg ikke har kunnet installere "gnidningsfrit",
f.eks. Battlefield 2142 og COD2.

Begge dele gav store problemer med installationen.

FlightSim X har jeg kunnet installere - men ikke få til at køre! (lidt
underligt!)

BF2142 lykkedes det mig til sidst at installere, men det crasher på alle
mulige og umulige tidspunkter.

Det hele under Windows Vista Ultimate (officiel disk, ikke en eller
anden beta)

Jeg holder ved XP noget tid endnu....

Lars B

Fra : Peter T.

Dato : 15-02-07 19:01

CC udviste en rettidig omhu og skrev:

> Alt kørte bare fuldstændigt flydende i alle spil og med alt på "High"
> i XP ..

<http://www.tomshardware.com/2007/01/29/xp-vs-vista/>

Vent til Vista-drivere kommer på banen. For det kan *måske* rette lidt op
på den negative performance.

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : Vega

Dato : 15-02-07 20:18

"CC" <clauschristiansen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Køre med Nvidias 100.64 driver
> Alt kørte bare fuldstændigt flydende i alle spil og med alt på "High" i XP

Nej, kun et spil jeg har haft problemer med og det er Fifa07 som ikke vil gå
online.

Har installeret følgende uden problemer:

Supreme Commander
COD2
Battlefield 2142
Battlefield 2
NFS: Carbon
The Battle For Middle Earth 2 + udvidelsen
F.E.A.R. + udvidelsen

På dette system:

AMD64 X2 4800+
ATi X1900XT
2GB ram
ATi Catalyst driver v. 7.1
Vista Home Premium 64bit.

Alt kører som det gjorde under XP, Battlefield virker endda som om at det
kører bedre end på XP.

Mvh. Vega.

Fra : PerX ...

Dato : 20-02-07 18:13

In article <45d499a9$0$13965$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
clauschristiansen@mail.dk says...
> [...]
> Køre med Nvidias 100.64 driver
> Alt kørte bare fuldstændigt flydende i alle spil og med alt på "High" i XP

Som sagt tests i blade siger at vista er dårlig til spil.

Fra : Vega

Dato : 20-02-07 19:27

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i meddelelsen
> In article <45d499a9$0$13965$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
> clauschristiansen@mail.dk says...
>
> Som sagt tests i blade siger at vista er dårlig til spil.

Ja test i blade siger spil kører dårligt i Vista, så os der har prøvet og
selv køre med det skal du ikke høre på. ;)

Mvh. Vega.

Fra : PerX ...

Dato : 20-02-07 23:40

In article <45db3d83$0$46002$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, vega84
@gmail.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i meddelelsen

> Ja test i blade siger spil kører dårligt i Vista, så os der har prøvet og
> selv køre med det skal du ikke høre på. ;)

Kunne være du arbejde hos microsoft og fik penge for at spred fud på
nettet? ;)

Men uanset hvad så skal jeg kun have vista hvis en masse fotomodeller
samtidig donere deres tid på mig ;)