skal ha et fedt nyt shooter spil men hvilk~
Fra : The Daywalker

Dato : 15-02-07 15:18

Er der nogen som ved hvilket der er fede??

Hilsen Morten

Fra : Silver

Dato : 15-02-07 15:48

Crysis som snart kommer, det er dem som også stod for Far Cry, hvis du ikke
har prøvet det vil jeg foreslå du får fat i det også :).

Mvh
Silver.

Fra : ct

Dato : 15-02-07 17:09

> Crysis som snart kommer,

snart = til efteråret

Fra : Lars Jensen

Dato : 15-02-07 17:19

Silver skrev:
> Crysis som snart kommer, det er dem som også stod for Far Cry, hvis du ikke
> har prøvet det vil jeg foreslå du får fat i det også :).

Crysis kommer først 3. kvartal af 2007 - så der er lidt ventetid.

Når du skriver "shooter", skal det så være noget online multiplayer,
eller singleplayer?

Singleplayer (og gratis multiplayer!) kunne være F.E.A.R - total fed
stemning, og det kræver sin maskine.

Et spil jeg faktisk blev lidt grebet af, er Prey -
http://www.prey.com/flash.html

Total underlig verden man begiver sig rundt i - og temmelig nyskabende.

Singleplayer Call Of Duty (både 1+2) er også meget stemningsfyldte.

Multiplayer er der selvfølgelig Battlefield serien.

> Mvh
> Silver.

Lars B

Fra : BuFFer