Sim2 - manualen
Fra : Kate

Dato : 15-02-07 12:50

Jeg ville installere sim2 på min nye pc, men da jeg ikke har spillet
det i minimum et år har jeg glemt en del ting. F.eks. at jeg skulle
have key fra manualen. Den kan jeg ganske enkelt ikke finde. Det er da
en ca. A5 størrelse lidt tyk bog, ikke? Hvis jeg ikke kan finde bogen
kan jeg så lovligt få en anden kode uden at skulle købe spillet igen?
Altså lige for at slå det fast; Jeg er ikke ude i et ærinde om at få et
ulovligt crack til spillet, da jeg jo har købt det lovligt til alm.
butikspris i en butik
Kun hjælp til om jeg kan fremskaffe en lovlig key!

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Kate

Dato : 15-02-07 15:28

Kate <doughnut@oliwer.invalid> wrote in

> [...]
> jeg jo har købt det lovligt til alm. butikspris i en butik
> Kun hjælp til om jeg kan fremskaffe en lovlig key!

Okay, det hjalp da jeg fandt ud af hvad jeg skulle lede efter. godt der
er børn i familien
Desværre kommer installeringen bare ikke længere end 23% så går den i
stå. Den prøver med jævne mellemrum på at læse CD'en tror jeg og så
låser den pc'en i nogle sekunder.
Jeg regner da med min pc burde være kraftig nok. Den kan vel ikke være
*for* kraftig, vel?

Fra : Mads

Dato : 15-02-07 16:47

On Thu, 15 Feb 2007 15:27:48 +0100, Kate <doughnut@oliwer.invalid>
wrote:

> [...]
>låser den pc'en i nogle sekunder.
>Jeg regner da med min pc burde være kraftig nok. Den kan vel ikke være

Nej, din PC kan ikke være for kraftig.
Det lyder mere som om du enten har en ridset eller snavset
skive, eller et dårligt drev.

Tjek skivens underside. Er det bare snavs og finderaftryk,
så fjernes de nemt med lidt sulfo og lunkent vand.
Ridser er værre. De kan måske fjernes med en speciel
slibemaskine til CD'en, men det vil nok være billigere at
købe et nyt spil.

Har du mere end et CD/DVD drev i PC'en, så prøv om
det kan læse skiven. Eller om en anden PC kan komme
længere end de 23%.

mvh Mads

Fra : Kate

Dato : 15-02-07 19:00

Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote in

> Det lyder mere som om du enten har en ridset eller snavset
> skive, eller et dårligt drev.

skiven er helt ren og uden ridser, den er også kun brugt en gang.
Desværre er der kun et drev i denne pc. Jeg må se om jeg kan finde en
der kan forsøge på sin pc for mig.