veteran
Fra : Torben

Dato : 30-06-01 23:48

Hej NG

Jeg er den lykkelige ejer af en Kawa z650, og når den bliver 25 år, er det
så ikke en veteranmotorcykel? og er det så ikke noget med at den bliver
billigere i vægtafgift og forsikring (GF-forsikring)?

Torben
Kawa z650

Fra : kaldahl

Dato : 01-07-01 15:29

Nej. Grænsen er 35 år.
mvh
Hans Jørgen Kaldahl

Fra : peter nielson

Dato : 02-07-01 19:50

ja og den skal også være i original stand
Peter

Fra : peter nielson

Dato : 02-07-01 19:52

rettelse: 35 år og i original stand