yeeeeeeaaaa....
Fra : FBJ

Dato : 19-02-07 18:14

.... men tør vi nu tro på det!?

Skulle PF gendannes, så er jeg en af de første i køen

http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article272694.ece

--
F.B.J.

Fra : 020671

Dato : 19-02-07 19:12

Ja det er jo et godt spørgsmål. Jeg må indrømme at efter det som skete
ved live8 i 2005 så tror jeg faktisk godt det kan ske igen men
aligevel så begynder jeg ikke at klappe i mine små finger før det er
100% off. fra bandet. Grunden til at jeg tror det kunne blive en
realitet er at alle 4 medlemmer sagde efter live8 at det var en
fornøjelse at spille sammen igen og en gang i fremtiden så hvorfor
ikke.

Jeg tror nok også at at grunden til at der endnu ikke har ligget en
endlig udtagelse fra Gilmour og co om at splittet bandet kan være at
denne sidste mulighed står endnu. At de samles engang for alle og de
laver en ( nok mindre ) tourne og får lukket på en forhåblig god måde.

Men ser man på Roger Waters aktivitet på det sidste så er manden
heller ikke færdig endnu, men jeg læste i et interview at han har
trvlt med at tournere indtil Juli i år og derfra vil der nok gå lang
tid før han måske kommer på landevejen igen. Men lad os nu se.
spændene er det. Det kunne også være vi ser en tour med Floyd med kun
Gilmour/Mason/Wright som afslutning hvem ved.

Kim.

Fra : Bo

Dato : 19-02-07 20:15

> Men lad os nu se.
> spændene er det. Det kunne også være vi ser en tour med Floyd med kun
> Gilmour/Mason/Wright som afslutning hvem ved.

Ja det kunne være rart, hvis de kunne forevige en koncert med den mest
moderne teknik så der kunne komme en HDDVD eller BlueRay disc.

Efter Live8 optræden ville det dog ikke gøre noget for min skyld, såfremt
Waters holdt sig ganske meget fra mikrofonen :)

Fra : Ralph

Dato : 19-02-07 23:42

"FBJ" <flebau@fjernedettegmail.com> skrev i en meddelelse
> ... men tør vi nu tro på det!?
> Skulle PF gendannes, så er jeg en af de første i køen
> http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article272694.ece

Tjaah, men hvis I SÅ live8 koncerten så synes JEG ikke der var meget
kammeratskab/kommunikation mellem Waters og Gilmour - lidt a'la eksmand og
papfar til konfirmationen, vi accepterer at vi begge er til stede, det
kræver etiketten, men vi behøver ikke sidde lårerne af hinanden.

Bare MIN mening.

--
Ralph

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 20-02-07 18:01

On Mon, 19 Feb 2007 23:41:40 +0100, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>papfar til konfirmationen, vi accepterer at vi begge er til stede, det
>kræver etiketten, men vi behøver ikke sidde lårerne af hinanden.

Jeg var til stede BAG scenen, og kan fortælle at de forlod koncerten
sammen og i højt humør.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 20-02-07 00:04

On Mon, 19 Feb 2007 18:14:18 +0100, "FBJ"
<flebau@fjernedettegmail.com> wrote:

>... men tør vi nu tro på det!?
>
>Skulle PF gendannes, så er jeg en af de første i køen
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article272694.ece

De har faktisk spillet sammen på et par numre ved en privat fest. Det
blev dog mest til noget jam over "Whis you were here", som var helt
vildt fedt. Der findes desværre ingen optagelse af det.

Det var betingelsen, men vi ca 50 personer havde en herlig aften. Her
snakkede de om, at de nok ville ud og spille igen, men man skulle ikke
regne med nye udgivelser, men måske et live album.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-02-07 17:04

> [...]
> ... men tør vi nu tro på det!?
>
> Skulle PF gendannes, så er jeg en af de første i køen

Bah... De følger sgu bare strømmen og går sammen som Van Halen for pengenes
skyld. Jeg vil godt vædde med at der aldrig kommer nyt PF-materiale og som
der allerede står kommer til at leve på deres fortid.
Lader til at alle bands bliver genforenet for tiden.

Fra : 020671

Dato : 20-02-07 22:24

Hvis de gjorde det for pengene´s skyld hvorfor tog de så ikke imod det
tilbud de fik lige efter live8 på flere milliner dollars for at give
en række koncerter ??

Jeg tror ikke at de følger "strømmen" for bare at blive for enet fordi
de er så alm. for mange band som er splittet igennem tiden. Jeg tror
de gør de fordi de har lyst og gerne vil give deres fans en god ende
på karieren ved aslutte hvor de startet. ( sammen alle 4 ) men dette
er så bare MIN mening.

Jeg stod også foran scenen ved live8 2005 og må indrømme at de så
noget trætte ud men hold da kæft hvor et øjeblik det var aligevel. Og
jeg var ikke i tvivl om at de for mange virket lidt stive i det men de
kunne nu deres kram aligevel uanset ansigt´s udtryk

Iøvrigt dette for nyligt interview er ret sjovt. Hvis det holder stik
er Waters i den grad klar til en genforening.

http://www.ameinfo.com/110982.html

Mvh Kim