Tic Waterfalls
Fra : Carlsen

Dato : 16-02-07 15:39

Hej NG

Hver gang jeg høre Tic Waterfalls, så tænker jeg på Prince. Er det Prins som
har lavet Waterfalls ??? Jeg ved han har laver meget musik til andre under
et andet navn ( end Prince ).

--
Regards,
Med venlig hilsen

Carlsen
www.carlsensoftware.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 16-02-07 15:47

"Carlsen" <jcarlsen@@@mainme.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Hver gang jeg høre Tic Waterfalls, så tænker jeg på Prince. Er det Prins
> som har lavet Waterfalls ??? Jeg ved han har laver meget musik til andre
> under et andet navn ( end Prince ).

Hvis det er TLC du mener, så se her

http://en.wikipedia.org/wiki/Waterfalls_%28song%29

, ellers undskyld min utidige indblanden.

Bjarne K.

Fra : Carlsen

Dato : 16-02-07 17:57

Ja, TLC ..... trykfejl.

Jeg har lyttet lidt til Marqueze Etheridge. Det må vist være en joke at han
har skrevet Waterfalls.....
Jeg har tilfældig lige fundet dette her.
http://www.inthemix.com.au/music/30801/Snax_Love_Pollution

--
Regards,
Med venlig hilsen