Haster: Limbo sangen
Fra : D

Dato : 15-02-07 20:12

Hej

Min kollega skal holde karneval, og hendes mand skal være Rico Rico fra
Sonofon reklamen. Så nu mangler de limbo sangen.
Nogen der ved hvor den kan downloades på nettet, har kigget på tdcmusik.dk
uden at finde det jeg søger.

Håber på hurtig hjælp.

Hilsen Ditte

Fra : Neuman

Dato : 15-02-07 21:23

"D" <d@...dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Min kollega skal holde karneval, og hendes mand skal være Rico Rico fra
> Sonofon reklamen. Så nu mangler de limbo sangen.

jeg har den desværre ikke, men vil da gerne se et billede af hendes mand
efter festen

Fra : D

Dato : 15-02-07 21:41

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "D" <d@...dk> skrev i en meddelelse

> jeg har den desværre ikke, men vil da gerne se et billede af hendes mand
> efter festen

Hej

Har lige fundet den ved hjælp af en kammerat.
Må spørge om billedet må offentliggøres.
Glæder mig også selv til at se det.

Hilsen Ditte

Fra : Otto J.

Dato : 16-02-07 09:51

> Min kollega skal holde karneval, og hendes mand skal være Rico Rico fra
> Sonofon reklamen.

Frivilligt?

Mvh. Otto

Fra : D

Dato : 16-02-07 17:44

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Frivilligt?
>
> Mvh. Otto

Helt frivilligt.
Har krævet billeder. Som gerne må offentliggøres *G*

Hilsen Ditte