(eng) Anmeldelse af Metallica - St. Anger
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-02-07 12:25

Det lader til at Metallica godt kan pakke sammen, og lukek butikken:

http://www.metal-archives.com/review.php?id=19333

--
"Democracy is the theory that the common people know what they want,
and deserve to get it good and hard." - H. L. Mencken

http://titancity.com/blog/

Fra : Peter Juhl

Dato : 14-02-07 14:25

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Det lader til at Metallica godt kan pakke sammen, og lukek butikken:
>
> http://www.metal-archives.com/review.php?id=19333

St. Anger?

Fra 2003?

Vil du låne en lettere modiciferet DeLorean?

Fra : Peter B. P.

Dato : 15-02-07 23:44

On 2007-02-14 14:25:12 +0100, "Peter Juhl" <peter@c.dk> said:

> St. Anger?
>
> Fra 2003?
>
> Vil du låne en lettere modiciferet DeLorean?

Gerne. Med ellr uden Mr. Fusion???

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-02-07 20:15

Peter Bjørn Perlsø <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote:

> Det lader til at Metallica godt kan pakke sammen, og lukek butikken:
>
> http://www.metal-archives.com/review.php?id=19333

heldigvis er det ikke anmelderne der bestemmer om musik er godt eller
ej.

Jeg synes f.eks. at det er fedt album ....

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Lars Petersen

Dato : 14-02-07 21:27

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> heldigvis er det ikke anmelderne der bestemmer om musik er godt eller
> ej.
>
> Jeg synes f.eks. at det er fedt album ....

Den mening står du ikke alene med.

/lars

Fra : Dopedog

Dato : 15-02-07 12:34

> Det lader til at Metallica godt kan pakke sammen, og lukek butikken:
>
> http://www.metal-archives.com/review.php?id=19333

Nu har Metallica jo så heller ikke lavet noget godt de seneste, hvad, 16-17
år ?