Portvin... hvordan...
Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 22:05

   Jeg har en del "gammel" portvin til at stå... hvor kommer man af med
noget sådan, regnede med at det var det samme som med alm. vin sådan at der
var nogle der ligesom samlede på det... Jeg har evt. nogle billeder som jeg
kan sende hvis der er nogle kendere imellem... jeg tror at den ene flaske
er fra 1952 så den har da noget der ligner 55 år på bagen...

/bm

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 15-02-07 22:22

Hej!

http://forum.vinforum.dk/phpbb2/

Har et forum til salg af vin, du kan selvfølgelig også bare forære mig
det hele... :)

/Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 23:25

Bjarne Jensen <skumle@_NO_SPAM_gmail.com> skrev i

> http://forum.vinforum.dk/phpbb2/

Jeg kan ikke rigtigt tage det seriøst at indlæggende på det er meget gamle
og det lader ikke rigtigt til at være aktivt...

> Har et forum til salg af vin, du kan selvfølgelig også bare forære mig
> det hele... :)

Tja... det er jo en mulighed... ellers kunne jeg bare selv drikke det...

/bm

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-07 16:29

"Boris Mathiasen" <badbutcherboy[a]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og det lader ikke rigtigt til at være aktivt...

> Tja... det er jo en mulighed... ellers kunne jeg bare selv drikke det...

Sidste indlæg er fra 19. februar. Hvor meget mere aktivt kan det blive?
Med fare for at få et brydsk svar, foreslår jeg, at du lægger et billede på
dk.binaer og gør opmærksom på det i denne tråd.
Mvh. Peter

Fra : Gainsbourg

Dato : 16-02-07 05:40

Hvis du er interesseret i at vide, om portvinen har nogen værdi, kan du tage
et smut forbi et auktionshus med den - fx. Bruun-Rasmussen Auktioner inde i
Bredgade, som også har vinauktioner. De kan hurtigt fortælle dig om den kan
sælges og hvad en evt. salgspris kunne tænkes at være - og derefter kan du
jo tage stilling til, om du vil sælge eller beholde den.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 16-02-07 14:51

Boris Mathiasen wrote:
> Jeg har en del "gammel" portvin til at stå...

Du har den forhåbentlig til at ligge. Ellers tørrer proppen ud og så kan det
være ligemeget.

Ebbe