Billig tur sydpå?
Fra : Anders B.

Dato : 18-02-07 21:27

Hej.

Min kæreste og jeg ku her inden for en måned eller 2 godt tænke os at komme
en tur sydpå til en uges ren afslapning. Eneste krav er at det skal være
billigt og varmt og et hotel med pool

Mindes at jeg i efteråret så rejser til omkring 1600 kr. for en uge sydpå
hvor man så rejser inden for en uge.

Nogen som erfaringer med om jeg husker rigtigt? Nogen gode ideer/råd til
hvor jeg kan finde billige rejser henne?

Mvh. Anders

Fra : jimmi1311

Dato : 18-02-07 22:20

On 18 Feb., 21:27, "Anders B." <vipb...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Nogen som erfaringer med om jeg husker rigtigt? Nogen gode ideer/råd til
> hvor jeg kan finde billige rejser henne?

TV2's text tv fra side 500 og frem. Det ser ikke ud til at der er de
vilde tilbud lige nu, men de skal nok komme inden for de næste par
måneder.

MVH
Jimmi