Bytte sommerhus/hytte i Norge
Fra : Marianne

Dato : 18-02-07 15:30

Hej

Just hjemkommet fra en herlig vinterferie i Norge er jeg allerede startet på
overvejelserne i forhold til 2008. Vi bor meget dyrt og ikke specielt godt:
Knap kr. 16.000.- for en hytte i et hotelkompleks til 8 personer, fordelt på
4 rum. Reelt kan man dog ikke være mere end 6 - og vi var endda blot 4.
Hyttens generelle stand og indretning taget i betragtning synes jeg
imidlertid, at det er/var mange penge. Omgivelserne, terrænnet, er
imidlertid tip-top, og der er både langrends- og slalommuligheder.

Jeg tænker på, om det mon næste år kunne være muligt at finde en hytte på
mere privat basis tæt ved et langrendsområde? Allerhelst som delvist bytte,
da vi selv har et dejligt sommerhus tæt ved en super-strand, som vil kunne
indgå i 'handelen' den anden vej (der vil sommerperioden nok være at
foretrække!).

Kender nogen til hvordan man bedst finder en sådan bytte-mulighed?

mvh
Marianne

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 18-02-07 15:59

On Sun, 18 Feb 2007 15:29:31 +0100, Marianne wrote:

> Kender nogen til hvordan man bedst finder en sådan bytte-mulighed?

Du finner mange muligheter hvis du søker på boligbytte på Google.

Ellers kan jeg godt anbefale Bortelid og hytteutleie der.
http://www.hytteservice.info/hoved/index.php?side=hyttesok

--
Marianne
http://home.no.net/mixelite

Fra : jenny og søren

Dato : 18-02-07 18:40

"Marianne" <skriv@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bytte, da vi selv har et dejligt sommerhus tæt ved en super-strand, som
> vil kunne indgå i 'handelen' den anden vej (der vil sommerperioden nok

Hej Marianne

det må næsten have været i hemsedal eller trysil området du bor så
dyrt....men det er jo også lige midt i vinterferien du har været deroppe.
Men hvis du er til fx. geilo så kan jeg anbefale Øen turistcenter book det
igenem colorline så får du den bedste pris...
ellers har www.novasol.dk jo også hytter deroppe hvis det er noget ??

mvh

Søren

Hent en gratis SPAMfighter her.